Ритейл по-українськи: чому робити покупки в «АТБ» дедалі зручніше й економніше
Компанія «АТБ» уже давно стала лідером українського ритейлу. Вона постійно тестує та впроваджує інноваційні рішення.
Інший формат і новий рівень комфорту
Як і провідні європейські корпорації Lidl та Aldi, найбільша українська торговельна мережа з 2016 року поступово змінює концепцію. Окрім біло-синіх супермаркетів почали відкривати так звані чорні «АТБ». Вони не лише мають інакший зовнішній вигляд – це магазини нового формату. Тут застосовані новітні технології з енергозбереження, енергоефективності, освітлення, використані нові стандарти викладки товарів тощо. Такі дискаунтери, що цілодобово, без вихідних, перерв і переобліків працюють у 275 містах країни, включаючи й наш Ужгород, вирізняються підвищеним комфортом для покупців. Сучасні системи освітлення та рекуперації тепла, яке збирають від роботи холодильного обладнання та направляють на опалення й підтримку мікроклімату приміщень, дозволяють зекономити на енергоносіях приблизно 70%. Щороку «АТБ» відкриває майже сотню нових маркетів і модернізує ще близько п'ятдесяти. Оновлені магазини визначають напрямок і задають темп розвитку всьому продуктовому ритейлу нашої країни. «АТБ» демонструє найсучасніші рішення у галузі роздрібної торгівлі, будівництва, енергозбереження. Це система LED-освітлення, утеплення приміщень, нові стандарти викладки продукції, організація зручних паркінгів біля магазинів.Розширення географії та диджиталізація
«АТБ» декілька років поспіль стрімко розширює географію своєї присутності, підкорючи нові регіони. З 2019-го функціонують перші дискаунтери цієї мережі в Чернівецькій і Закарпатській областях. В нашому Ужгороді перший інноваційний дискаунтер «АТБ» відкрили на вул. Капушанській, 175а. З 2018 року в мережі впроваджують експериментальну концепцію «магазинів біля будинку» – це маркети «АТБ-Express», які знаходяться поруч з оселею і завжди відчинені. Також у цих магазинах створюють нові відділи: «Піца на замовлення», «Курка гриль», «Власна випічка», «Власна кав'ярня», «М'яке морозиво», «Пиво і напої на розлив», «Свіже м'ясо» та багато інших. Уважно вивчаючи запити та потреби власних клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають рівноправними партнерами по бізнесу, компанія розширює асортимент продукції власного виробництва. Сьогодні корпорація володіє чотирма власними торговими марками, що належать до різних цінових категорій. Дуже важливо, що вартість будь-якого продукту з більш ніж 3,5-тисячного асортименту, що пропонують 1082 супермаркети мережі в 24 областях країни (включаючи Закарпаття), зазвичай нижча за середньоринкову на 10–15%. Разом з тим відбувається модернізація всіх магазинів мережі. Тут впроваджують інноваційні диджитал-рішення: на касах можна розрахуватися, використовуючи мобільний телефон із системою Android, запущено сервіс Apple Pay – покупці мають змогу заплатити за придбані товари одним дотиком свого iPhone. На зміну застарілій та скасованій минулого року урядом книзі скарг і пропозицій в «АТБ» прийшов інноваційний «АТБОТ». Цей віртуальний помічник спілкується з клієнтами, швидко реагує на пропозиції, оперативно надає будь-яку інформацію. Він навіть може записати на співбесіду людину, яка шукає роботу в компанії. Корпорація «АТБ» створила одну з найбільш розвинених логістичних інфраструктур у країні. У різних регіонах сьогодні працюють дев'ять мультитемпературних складських центрів європейського зразка, є чималий власний автопарк (7 колон, більш як 600 вантажівок).
Знайдено альтернативу шкідливому пластику
Компанія «АТБ» системно інвестує величезні кошти в екологічні проєкти. Минулого року в супермаркетах з'явилися інноваційні пакети, які здатні згодом безпечно та швидко утилізуватися. До їхнього складу додано особливий запатентований компонент. На відміну від звичайного пластику новий під впливом температури, тиску чи яскравого світла розпадається на дрібні часточки, не виділяючи при цьому токсинів. Також клієнтам пропонують багаторазові зручні екоторбинки. У лютому поточного року в двох сотнях магазинів мережі стартував ще один сміливий експеримент – покупцям надали гідну альтернативу великим пластиковим пакетам. Це місткі (до 25 кг) екоящики. Такі коробки виготовлені з переробленого картону і після багаторазового використання можуть бути відправлені на подальшу переробку. Передбачається, що новинку першими оцінять водії, оскільки така тара дуже зручна й ергономічна.
Олена Стрілка
-->
До теми
- «Зараз у нас є шанс зберегти країну й вибороти право на вільне життя. Бо якщо програємо, більше шансів не буде…» Історії з фронту від 128-ї бригади
- «Війна – це важка й страшна робота, але тут кожен проявляє свою сутність, бачить, ким він є насправді…» Історії з фронту від 128-ї бригади
- Відомий закарпатець, народний артист України Іван Попович сьогодні відзначає 75-ліття
- «На бойових позиціях головне – не панікувати. Чим холоднокровніше поводишся, тим більше шансів уціліти…»
- Після перемоги мріє поїхати в Японію: історія переселенки з Краматорська, яка плете маскувальні сітки в Ужгороді
- «Після контузії мене хотіли госпіталізувати на тиждень, але я відпросився: «У мене поважна причина – одруження!»
- Галина Кенез: «Всі ми хочемо жити у вільній незалежній Україні. А для того, щоби в ній жити, за неї треба боротися»
- Нацгвардійці на Закарпатті відпрацювали пошук і затримку диверсантів
- «На бойовій позиції під постійними обстрілами ми думали про одне – як виконати завдання і вціліти…»
- "Я не була на могилах рідних жодного разу". Історія бойової медикині 128-ї бригади, у якої Росія вбила всю сім'ю
- «Я пішов у ЗСУ, щоб мої діти не бачили, що таке війна…»
- «Страх є страх. Й зрозуміло – йде війна. Але ж якщо всі боятися будуть, то що?»
- «Якби я не хотів жити в цій країні, не пішов би воювати за неї…». Історії з фронту від захисників зі 128-ї бригади
- «Впродовж однієї години ми знищили зі «Стугни» ворожий танк і БМП-3»: історії з фронту від 128-ї бригади
- «Найближче з ворогом я стикався на витягнуту руку…» Історія Валерія, бійця 128-ї бригади
- "Ми обов’язково переможемо – у нас є дух свободи". Історія су-шефа, який став штурмовиком, а зараз служить у ТЦК на Закарпатті
- «Звичайно, тут важко – і психологічно, і фізично. Але я розумію, що треба виконувати свою роботу…» Історія бійця 128-ї бригади Андрія "Челентано"
- Молодший сержант Юлій «Історик» захищав Україну у 2014-2015 роках, без вагань став на захист і в лютому 2022-го
- 21-річний воїн 128-ї бригади Роман з Ужгорода: "Коли після війни повернуся в цивільне суспільство, хочу про все забути. Хоча не забуду…"
- Олександр «Юрист»: «У мене хороших друзів більше нема… Фото є, а друзів нема». Історія військового з ТЦК
До цієї новини немає коментарів