Інформування, консультації, допомога: рік тому відкрився оновлений Центр обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» в Ужгороді

Інформування, консультації, допомога: рік тому відкрився оновлений Центр обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» в Ужгороді
Рівно рік тому, 17 лютого 2022-го року, у новому сучасному приміщенні відчинив двері для споживачів Ужгородський Центр обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Група Tolk). Комфортний, сучасний, обладнаний із урахуванням потреб як споживачів, так і персоналу, розташований у самісінькому серці міста – по вулиці Крилова, що поряд із адміністративною будівлею Ужгородської міськради, – новий ЦОК сподобався всім і, як засвідчив час, працював і працює не тільки за основним призначенням, а й виконує ще й важливу соціальну роль.

 

Новий Центр розрахований обслуговувати понад 110 тисяч споживачів – мешканців та підприємства обласного центру Закарпаття та Ужгородського району (м. Ужгород, м. Чоп, м. Перечин, смт Великий Березний та інших населених пунктів, які входять до складу Ужгородського та колишніх Перечинського та Великоберезнянського районів).

Упродовж року до Центру завітали тільки особисто близько 50 тисяч споживачів, вони зверталися за інформацією, уточнювали дані в рахунках – отримували всі послуги, які входять в функціональні обов’язки ЦОК. Крім того, багатьом надавали консультації онлайн, у телефонному режимі тощо.  

«Приміщення в центрі, комфортні умови, електронна черга, термінали для оплати, навіть дитячий куточок – усе це ми створили для зручності споживачів, для того, щоб їм приємно було приходити до нас і отримувати послуги на найвищому рівні! – зазначила директорка ТОВ «Закарпаттяенергозбут» Наталія Німець. – Сподіваюся, споживачі відчувають нашу турботу про них і те, що Tolk цінує кожного».

Через військову агресію росії проти України новий ЦОК, який відкрився буквально за кілька днів до цього, почав виконувати ще й важливу соціальну роль. З перших днів він став своєрідним волонтерським центром, у якому  надавали консультації, відтак – збирали гуманітарну допомогу для внутрішньо переміщених осіб, а з початком руйнувань об’єктів енергосистеми та запровадження графіків відключення електроенергії ще й приєднався до президентської ініціативи і став одним із «Пунктів незламності» бізнесу в Ужгороді.

«Робота насправді титанічна, бо на плечі двох десятків працівників ЦОК лягла робота не тільки щодо обслуговування наших клієнтів, а й величезної кількості внутрішньо переміщених осіб, які переселилися до цього регіону, – каже начальник Ужгородського ЦОК Ярослав Габор. – Але ми справляємося, і я хочу щиро подякувати колегам за їхній труд, за відданість та любов до роботи, за те, що не опускають руки в жодній ситуації. Працюємо на перемогу!»

Нагадаємо: Ужгородський ЦОК приймає відвідувачів щодня, крім вихідних, за графіком: понеділок – четвер: 8:00-17:00, п’ятниця: 8:00-16:00; обідня перерва: 12:00-12:48; субота та неділя – вихідні.

ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Група Tolk) запрошує споживачів і зичить плідної співпраці!

 Пресслужба ТОВ «Закарпаттяенергозбут»

 

 

17 лютого 2023р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів