Якими були залізниці Срібної Землі 100 років тому

Якими були залізниці Срібної Землі 100 років тому
На початку минулого століття залізниці на території сучасного Закарпаття виглядали зовсім по-іншому, ніж сьогодні.

 

На деяких фото важко впізнати навіть місцевість, на якій розташована будівля. Cаме такий вигляд, як на головному фото, мала будівля залізничної станції в Ужгороді на поштівці 1915 року. А такою була станція Чопа на поштівці 1920-х років:

За 10 років станція Чопа розширилася. Такий вигляд мала на поштівці 1930 року:

У Великому Березному на початку XX століття існувала скромна споруда, до якої курсували потяги.

Будівля залізничного вокзалу у Сваляві станом на 1908 рік мала такий вигляд:

А такою була залізнична станція на території депо Боржавської вузькоколійки у Берегові у 1919-1922 роках.

Залізнична станція Ясіня у 1907 році ззовні нагадувала палац:

Поблизу села Лазещина Рахівського району у 1935 році існувала залізнична станція Зимир. Будівлю колишньої залізничної станції зведено у кінці XIX століття за типовим проектом. Ще донедавна це був зупиночний пункт Лазещина. У 2013 році пам'ятку архітектури та технічної спадщини австро-угорської доби відчужено у приватну власність, після чого знищено «євроремонтом» та перебудовано під житловий будинок.

У високогірних районах Закарпаття доводилося прокладати сполучення у важкодоступних місцях. До прикладу, так споруджували віадуки у Ясіня й Гукливому:

uzhgorod.net.ua за інформацією "Голосу Карпат"

 

30 березня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів