Власники ресторану «Прага» в Ужгороді прокоментували скандальну історію з масовим отруєнням клієнтів

Власники ресторану «Прага» в Ужгороді прокоментували скандальну історію з масовим отруєнням клієнтів
У понеділок, 29 серпня, власник готелю-ресторану «Прага» Юрій Бережник дав офіційну прес-конференцію, присвячену нещодавньому масовому отруєнню клієнтів, які підхопили в ресторані сальмонельоз.

 

За словами Бережника, офіційних результатів експертизи СЕС досі немає, тому говорити про причини отруєння рано. «Я хочу сказати від свого імені, від імені менеджменту, я хочу попросити вибачення за дуже неприємний інцидент, який мав місце в нашому закладі. Ми хотіли зробити це ще раніше, але я весь час чекав, що будуть якісь результати офіційні, але результатів ми не маємо по сьогоднішній день. По мас-медіа зараз проходить неофіційна інформація. І її коментувати я не хотів, але час проходить. Тому ми приносимо вибачення, незалежно від результатів експертизи», – заявив Бережник.

Власник ресторану зауважив, що готовий говорити з потерпілими про матеріальне відшкодування та оплату медичного обслуговування. «Ми готові до зустрічі з потерпілими. Весь час мусується ситуація, що вони хочуть судитися. Судів ми не боїмося. Але я пропоную людям компенсацію і я не бачу питань, щоб людям, які мають підтвердження з лікарні, чеки за придбання медикаментів, я не бачу проблеми компенсувати витрати. Але якщо хтось хоче заробити на біді, то без судів ми обходитись не будемо», – заявив Бережник.

Заперечив Бережник й інформацію про відсутність санітарних книг у працівників кухні та сертифікатів якості на придбані продукти. «Із 12 людей, яких перевіряли, 10 санкнижок були на місцях. Дві книжки були в поліклініці і їх згодом донесли. Документи за покупку продуктів ми принесли в СЕС. Весь наш менеджмент зараз живе в СЕС, доносячи їм документи».

Разом із тим, Бережник визнав, що бути на 100% впевненим у якості продуктів, які купуються в ужгородських магазинах, не може ніхто. «Не завжди в магазині вам можуть надати сертифікати на товар. Але є чеки за придбання. Отримати ці сертифікати дуже важко. Зазвичай їх дають через день-два, на вихідних взагалі не видають. Ми так само як і ви не маємо гарантії, що поставщики і фірми, які нам продають продукцію, користуються справжніми сертифікатами. Оскільки зараз не проводяться перевірки, ніхто не перевіряє, де лежать ті яйця, те м’ясо. Ми купуємо кота у мішкові».

Окрім того, Бережник згадав і про ще один фактор ризику, котрий міг спричинити отруєння – продукти, принесені самими клієнтами. «Вони принесли свої торти, свою рибу, свою ікру. Я не бачив тих сертифікатів. І я не маю гарантії, що не занесли вони цю нечисть сюди. Я думаю, що варто зібрати всіх рестораторів і зробити заяву: якщо ви не хочете, щоб такі ситуації були надалі, то переставайте вести себе у 2016 році, як вели себе у 81-му. Я думаю, що якщо ви запитаєте когось із наших колег, то у них будуть ті самі проблеми», – заявив Бережник.

Також Бережник запевнив у якості кухонного обладнання та відповідності кухонних приміщень технічним нормам. Наразі власники та менеджмент закладу очікують на офіційні результати експертизи санепідемстанції.

uzhgorod.net.ua

 

29 серпня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

  1. Діана 2016-08-31 / 23:15:05

    Читаю статтю, і не повірю своїм очам. Можливо це підстава, можливо і ні, як була в Празі так і буду ходити ідеальна їжа персонал привітний, власник хороший і Прага хороша.

  2. Павло 2016-08-31 / 15:10:34

    Вікторія, забули додати слово "хороший". Хороший власник, хороший і заклад!

  3. Вiкторiя 2016-08-30 / 14:38:46

    Який власник такий i заклад!!!

  4. Денис Титчак 2016-08-30 / 00:42:33

    У Празі працюють одні з найкращих працівників ресторанного бізнесу, багатьох знаю особисто, з багатьма працював, і сам я отруївся яйцями в той самий період що і люди в Празі, купував у "Велмарті" до чого тут вина ресторану? Якщо їм продали продукт не належної якості, якість такого продукту не можливо оцінити при купівлі і при приготуванні їжі. Всі роздувають це так, якби їх спеціально хтось отруїв, або дав зіпсовану їжу. Люди не будьте "дебі...ми"

  5. Коля 2016-08-29 / 17:49:41

    Ярослав, так якщо хворі знаходяться в інфекційному, то до них ніхто і не прийде. Тому що попросту не пустять. Ну і тим більше шо тільки ви знаєте людей хто там був? Чи власник має по всьому Ужгороду їздити і шукати потерпілих і вибачатися? Досить у вас завищена самооцінка я бачу

  6. Іван 2016-08-29 / 17:46:19

    Ярослав, ну ви теж не праві. Може б ще сам президент прийшов вибачитися?
    В готелі є адміністрація і менеджмент яка відповідає за належний стан закладу. Тому то що прийшов адміністратор ніяких питань не викликає. Вас якщо на Шелі невірно заправлять, то будете вимагати щоб приїхав ген директор з Англії? Ну смішно ж.
    Свої коментарі і вибачення висловлював адміністратор, тепер директор дав пресс-конференцію на якій розяснив стан речей і також висловив вибачення і то шо він готовий оплатити лікування і так далі. Що вам ще треба?

  7. Ярослав 2016-08-29 / 17:39:20

    Пане Павло, я нічого такого собі не вважаю, щодо стосовно 30 хв., проясню, я є безпосередньо учасником святкування хрестин, я безпосередньо з замовником того міроприємства та адміністратором ресторану "Прага" чекав п.Бережника на зустріч, ним же зініційовану, і я підтверджую свої слова: "Челали п.Ю.Бережника, бо він затримувався 30 хв., потім у нього виникли більш важливі зустрічі - ТАК І НЕ ПРИЙШОВ". І ніякого тролингу закладу не має, просто хотілося б справедливості, по сьогоднішній день ніхно не звязався з постраждалими, не поцікавився їхнм здоровья, а серед них, до речі, вагітна дівчина!!!

  8. Павло Шенич 2016-08-29 / 17:32:34

    Ярослав, а звідки ці "30 хв", зустріч. Постраждалі явно не сидять на сайтах щоб описувати таке.
    Власник закладу, репутація якого постраждала не буде ігнорувати зустрічі з представниками потерпілих, бо в наш час коли через мережу можна "таку" рекламу зробити що ой ой, ніхто б не відносився до такого байдуже.

    Погодьтесь велика кількість матеріалу стосовно інциденту породжує думку що це проплачена акція, мета якої дискридитація.

    Ярослав, прошу вибачення якшо вам здасться що я хочу на вас надавити, я лиш намагаюсь прояснити для себе загальну ситуацію

  9. Василь 2016-08-29 / 17:25:54

    Власник зробив дуже правильно. Багато сайтів пишуть новини тільки заради новин. І відповідно люди не знаючи достовірної інформації дофантазовують щось нове. А деякі спеціально поливають брудом бо так треба.
    Багато разів був у Празі на різних урочистостях і святкуваннях і ніколи ніяких проблем не було ні з їжею, ні з сервісом. А зараз диванний планктон просто хоче нашкодити репутації закладу чи його власнику.

  10. Ярослав 2016-08-29 / 17:21:14

    Власник, можливо й порядна людина, але коли на його запрошення в кінці минулого тижня приїхати та поспілкуватися, сам не зявився, відправив свого адміністратора, сам спочатку запізнювався на 30 хв., а потім і взагалі передав що зайнятий!!!
    Як це розцінювати - ???
    P.S.: Постраждалі від 20 серпня й самі святкували у "Празі" весілля, тому й вибирали ресторан цого закладу для святкування хрестин.

  11. Ілья 2016-08-29 / 17:20:20

    Ярослав, дивно що ви звернули увагу тілки на одне речення.

  12. Олег Іванович 2016-08-29 / 17:02:28

    Зразу видно, що власник порядна людина, не ховаючись несе відровідальність вже за те, що ще не доведено. Хоча мене беруть сумніви, що в закладі такого рівня можуть бути проблеми. Неодноразово бував там на корпоративах, бенкетах і весіллях. Сервіс завжди був на рівні. Сподіваюсь правда скоро виясниться.

  13. Павло Шенич 2016-08-29 / 17:01:47

    Власник виступив з відкритим бажанням знайти порозуміння з людьми, але все нові і нові статті зявляються в мережі. Відчувається що хтось веде явну гру в дескридитацію "Праги".
    Я ознайомився з декількому статтями, і одну що можу відмітити - це те що кількість потерпілих варіюється незалежно від часу створення статті, і кожен "автор" спілкувався з постраждалим.

  14. Іван Савко 2016-08-29 / 16:23:59

    Я хочу виразити вдячність від всієї своєї родина, за свято яке нам влаштувала "Прага"! Ми святкували весілля. Сервісу який є там, рідко до можна зустріти в Ужгороді. І там дійсно смачно! Я б навіть зказав дуже. Коли нам це донесли, ми не повірили, томущо відгуки були завжди позитивні.

  15. Ярослав 2016-08-29 / 16:21:47

    Перед тим як говорити: "Вони принесли свої торти, свою рибу, свою ікру. Я не бачив тих сертифікатів. І я не маю гарантії, що не занесли вони цю нечисть сюди" - потрібно згадати, напевно, що вони принесли з собою ще 16 серпня, намормили гостей готелю, а потім 20 серпня ще раз з собою принесли, відсвяткували хрестини, та й самі себе потруїли, а за одно гостей з Словакії, і гостей з конференції, які в той самий день харчувалися в готелі "Прага" ! Так виходить зі слів власника готелю "Прага"п.Ю.Бережника!!! Нестиковочка!!!