Власники ресторану «Прага» в Ужгороді прокоментували скандальну історію з масовим отруєнням клієнтів

За словами Бережника, офіційних результатів експертизи СЕС досі немає, тому говорити про причини отруєння рано. «Я хочу сказати від свого імені, від імені менеджменту, я хочу попросити вибачення за дуже неприємний інцидент, який мав місце в нашому закладі. Ми хотіли зробити це ще раніше, але я весь час чекав, що будуть якісь результати офіційні, але результатів ми не маємо по сьогоднішній день. По мас-медіа зараз проходить неофіційна інформація. І її коментувати я не хотів, але час проходить. Тому ми приносимо вибачення, незалежно від результатів експертизи», – заявив Бережник.
Власник ресторану зауважив, що готовий говорити з потерпілими про матеріальне відшкодування та оплату медичного обслуговування. «Ми готові до зустрічі з потерпілими. Весь час мусується ситуація, що вони хочуть судитися. Судів ми не боїмося. Але я пропоную людям компенсацію і я не бачу питань, щоб людям, які мають підтвердження з лікарні, чеки за придбання медикаментів, я не бачу проблеми компенсувати витрати. Але якщо хтось хоче заробити на біді, то без судів ми обходитись не будемо», – заявив Бережник.
Заперечив Бережник й інформацію про відсутність санітарних книг у працівників кухні та сертифікатів якості на придбані продукти. «Із 12 людей, яких перевіряли, 10 санкнижок були на місцях. Дві книжки були в поліклініці і їх згодом донесли. Документи за покупку продуктів ми принесли в СЕС. Весь наш менеджмент зараз живе в СЕС, доносячи їм документи».
Разом із тим, Бережник визнав, що бути на 100% впевненим у якості продуктів, які купуються в ужгородських магазинах, не може ніхто. «Не завжди в магазині вам можуть надати сертифікати на товар. Але є чеки за придбання. Отримати ці сертифікати дуже важко. Зазвичай їх дають через день-два, на вихідних взагалі не видають. Ми так само як і ви не маємо гарантії, що поставщики і фірми, які нам продають продукцію, користуються справжніми сертифікатами. Оскільки зараз не проводяться перевірки, ніхто не перевіряє, де лежать ті яйця, те м’ясо. Ми купуємо кота у мішкові».
Окрім того, Бережник згадав і про ще один фактор ризику, котрий міг спричинити отруєння – продукти, принесені самими клієнтами. «Вони принесли свої торти, свою рибу, свою ікру. Я не бачив тих сертифікатів. І я не маю гарантії, що не занесли вони цю нечисть сюди. Я думаю, що варто зібрати всіх рестораторів і зробити заяву: якщо ви не хочете, щоб такі ситуації були надалі, то переставайте вести себе у 2016 році, як вели себе у 81-му. Я думаю, що якщо ви запитаєте когось із наших колег, то у них будуть ті самі проблеми», – заявив Бережник.
Також Бережник запевнив у якості кухонного обладнання та відповідності кухонних приміщень технічним нормам. Наразі власники та менеджмент закладу очікують на офіційні результати експертизи санепідемстанції.
До теми
- Богдан Андріїв підписав угоду про співпрацю Ужгорода із угорським Обуда-Бекашмедьєром
- До Дня міста в Ужгороді відкрили вже 78-му мініскульптуру
- Традиційна святкова літургія до Дня Ужгорода відбулася в найдавнішому храмі Закарпаття – Горянській ротонді
- 700-річна пам'ятка: оновлено бренд Ужгородського замку
- Ужгороду - 1132 роки: на загальноміському Віче вшанували полеглих Героїв
- Богдан Андріїв привітав ужгородців із Днем міста
- Ужгородців запрошують у Резиденцію єпископів на свято Воздвиження
- Із Ужгорода сьогодні поїхав перший потяг до Будапешта та Відня
- До Дня народження Ужгорода цієї неділі, 14 вересня, традиційна Божественна Літургія у Горянській ротонді
- Ужгород пам’ятає: портрети полеглих Захисників тепер біля «Хреста хоробрості»
- В Ужгороді презентували програму «Відважна 3» для жінок-підприємиць
- Звання «Почесний громадянин м. Ужгорода» посмертно присвоїли ще двом захисникам
- Ужгород сьогодні попрощався із 39-річним захисником, молодшим лейтенантом Артемом Коваленком
- Богдан Андріїв привітав піприємців із професійним святом та вручив грамоти
- Завтра в Ужгороді прощатимуться із полеглим Героєм
- Активна мобільність, технології та міжнародне фінансування – теми завершального дня ІІІ Всеукраїнського форуму міської мобільності в Ужгороді
- Практичний воркшоп на площі Театральній став однією з центральних подій Uzhhorod Urban Mobility Forum 2025
- Uzhhorod Urban Mobility Forum 2025 підбив підсумки другого дня
- В Ужгороді - другий день ІІІ Всеукраїнського форуму міської мобільності
- Закарпатський академічний обласний театр ляльок відкрив 45-й сезон виставкою
Читаю статтю, і не повірю своїм очам. Можливо це підстава, можливо і ні, як була в Празі так і буду ходити ідеальна їжа персонал привітний, власник хороший і Прага хороша.
Вікторія, забули додати слово "хороший". Хороший власник, хороший і заклад!
Який власник такий i заклад!!!
У Празі працюють одні з найкращих працівників ресторанного бізнесу, багатьох знаю особисто, з багатьма працював, і сам я отруївся яйцями в той самий період що і люди в Празі, купував у "Велмарті" до чого тут вина ресторану? Якщо їм продали продукт не належної якості, якість такого продукту не можливо оцінити при купівлі і при приготуванні їжі. Всі роздувають це так, якби їх спеціально хтось отруїв, або дав зіпсовану їжу. Люди не будьте "дебі...ми"
Ярослав, так якщо хворі знаходяться в інфекційному, то до них ніхто і не прийде. Тому що попросту не пустять. Ну і тим більше шо тільки ви знаєте людей хто там був? Чи власник має по всьому Ужгороду їздити і шукати потерпілих і вибачатися? Досить у вас завищена самооцінка я бачу
Ярослав, ну ви теж не праві. Може б ще сам президент прийшов вибачитися?
В готелі є адміністрація і менеджмент яка відповідає за належний стан закладу. Тому то що прийшов адміністратор ніяких питань не викликає. Вас якщо на Шелі невірно заправлять, то будете вимагати щоб приїхав ген директор з Англії? Ну смішно ж.
Свої коментарі і вибачення висловлював адміністратор, тепер директор дав пресс-конференцію на якій розяснив стан речей і також висловив вибачення і то шо він готовий оплатити лікування і так далі. Що вам ще треба?
Пане Павло, я нічого такого собі не вважаю, щодо стосовно 30 хв., проясню, я є безпосередньо учасником святкування хрестин, я безпосередньо з замовником того міроприємства та адміністратором ресторану "Прага" чекав п.Бережника на зустріч, ним же зініційовану, і я підтверджую свої слова: "Челали п.Ю.Бережника, бо він затримувався 30 хв., потім у нього виникли більш важливі зустрічі - ТАК І НЕ ПРИЙШОВ". І ніякого тролингу закладу не має, просто хотілося б справедливості, по сьогоднішній день ніхно не звязався з постраждалими, не поцікавився їхнм здоровья, а серед них, до речі, вагітна дівчина!!!
Ярослав, а звідки ці "30 хв", зустріч. Постраждалі явно не сидять на сайтах щоб описувати таке.
Власник закладу, репутація якого постраждала не буде ігнорувати зустрічі з представниками потерпілих, бо в наш час коли через мережу можна "таку" рекламу зробити що ой ой, ніхто б не відносився до такого байдуже.
Погодьтесь велика кількість матеріалу стосовно інциденту породжує думку що це проплачена акція, мета якої дискридитація.
Ярослав, прошу вибачення якшо вам здасться що я хочу на вас надавити, я лиш намагаюсь прояснити для себе загальну ситуацію
Власник зробив дуже правильно. Багато сайтів пишуть новини тільки заради новин. І відповідно люди не знаючи достовірної інформації дофантазовують щось нове. А деякі спеціально поливають брудом бо так треба.
Багато разів був у Празі на різних урочистостях і святкуваннях і ніколи ніяких проблем не було ні з їжею, ні з сервісом. А зараз диванний планктон просто хоче нашкодити репутації закладу чи його власнику.
Власник, можливо й порядна людина, але коли на його запрошення в кінці минулого тижня приїхати та поспілкуватися, сам не зявився, відправив свого адміністратора, сам спочатку запізнювався на 30 хв., а потім і взагалі передав що зайнятий!!!
Як це розцінювати - ???
P.S.: Постраждалі від 20 серпня й самі святкували у "Празі" весілля, тому й вибирали ресторан цого закладу для святкування хрестин.
Ярослав, дивно що ви звернули увагу тілки на одне речення.
Зразу видно, що власник порядна людина, не ховаючись несе відровідальність вже за те, що ще не доведено. Хоча мене беруть сумніви, що в закладі такого рівня можуть бути проблеми. Неодноразово бував там на корпоративах, бенкетах і весіллях. Сервіс завжди був на рівні. Сподіваюсь правда скоро виясниться.
Власник виступив з відкритим бажанням знайти порозуміння з людьми, але все нові і нові статті зявляються в мережі. Відчувається що хтось веде явну гру в дескридитацію "Праги".
Я ознайомився з декількому статтями, і одну що можу відмітити - це те що кількість потерпілих варіюється незалежно від часу створення статті, і кожен "автор" спілкувався з постраждалим.
Я хочу виразити вдячність від всієї своєї родина, за свято яке нам влаштувала "Прага"! Ми святкували весілля. Сервісу який є там, рідко до можна зустріти в Ужгороді. І там дійсно смачно! Я б навіть зказав дуже. Коли нам це донесли, ми не повірили, томущо відгуки були завжди позитивні.
Перед тим як говорити: "Вони принесли свої торти, свою рибу, свою ікру. Я не бачив тих сертифікатів. І я не маю гарантії, що не занесли вони цю нечисть сюди" - потрібно згадати, напевно, що вони принесли з собою ще 16 серпня, намормили гостей готелю, а потім 20 серпня ще раз з собою принесли, відсвяткували хрестини, та й самі себе потруїли, а за одно гостей з Словакії, і гостей з конференції, які в той самий день харчувалися в готелі "Прага" ! Так виходить зі слів власника готелю "Прага"п.Ю.Бережника!!! Нестиковочка!!!