Майбутні вчителі біології про педпрактику в школі: і фаху навчились, і емоцій позитивних набрались

Головна мета педагогічної практики – формування у студентів системи педагогічних умінь і навичок, фахових здібностей, особистісно-індивідуального стилю поведінки та діяльності, потрібних для майбутньої професії, в оптимально наближених до роботи за фахом умовах; удосконалення і втілення на практиці знань та умінь, набутих на курсах методики викладання біології; провадження цілісної системи навчально-виховної роботи з учнями, включаючи виконання функцій вчителя біології та класного керівника.
Наталія Скучка (студентка IV курсу): «В Ужгородській ЗОШ №6 ім. Василя Ґренджі-Донського забезпечені всі умови для проходження практики студентів-біологів. Вчителі тут – високоосвічені й висококваліфіковані педагоги. Кабінет біології включає два приміщення – клас-лабораторію, де проводяться заняття з учнями, та лаборантську кімнату, в якій зберігаються засоби навчання.
Варто відзначити й високий рівень технічного оснащення засобами навчання. Уроки проводила у 5-х і 8-х класах. Враження від відвіданих занять позитивне, приємно вразила активність учнів під час уроку, а також майстерність педагогів при поданні матеріалу».
Руслана Боднарюк (студентка IV курсу): «Для закріплення навчального матеріалу та з еколого-виховною метою відвідали з учнями 8 класу Ужгородської ЗОШ №6 зоологічний музей Ужгородського університету, де ознайомилися з тваринним світом Закарпаття.
Особливо цікавими є експозиції птахів, серед яких привертає увагу унікальна колекція опудал денних хижих птахів і сов з території Закарпаття та Східної Словаччини, зібрана і виготовлена на початку ХХ століття видатним ужгородським натуралістом, орнітологом Олександром Грабарем. Практика в школі допомогла виробити практичні уміння і навички. Загальне враження – дуже позитивне».
Декан біологічного факультету Ярослава Гасинець зауважує, що педагогічна практика дає розуміння студентам, майбутнім вчителям біології, що педагог має не просто бути «урокодавцем», ретранслятором знань із предмета, а й повинен сприяти самореалізації кожного учня в навчальній діяльності, формувати в нього основні життєві та предметні компетентності, застосовуючи інноваційні підходи до навчання, інтерактивні технології та методи.
За інформацією біологічного факультету УжНУ
До теми
- В Ужгороді відбудеться благодійна виставка-продаж робіт Василя Кочана “Краса врятує світ”!
- Оренда під контролем: податкова і міська влада Ужгорода акцентують на прозорості доходів від житла
- В Ужгороді школярі 6-11-их класів можуть безкоштовно відвідати денний табір
- В Ужгороді відбудеться четвертий кінофестиваль «Кіно сусідів»: що можна побачити у програмі
- До 80-річчя обласний краєзнавчий музей отримав Почесну грамоту Кабінету Міністрів України
- Діти з родин загиблих захисників із Ужгорода тиждень відпочиватимуть в угорській Ніредьгазі
- Через 5 порушень водій в Ужгороді отримав штрафів на загальну суму понад 60 тисяч гривень
- Патрульні виявили в Ужгороді таксиста з ознаками наркотичного сп’яніння й притягнули до відповідальності
- Змагаються ветерани і ветеранки: в Ужгороді - другий день "Карпатського виклику"
- На Мукачівщині зустріли героя, який повернувся із полону
- Поліцейські оперативно розшукали та затримали двох зловмисників, які побили та пограбували чоловіка на одній з вулиць Ужгорода
- У Вільшанському дитячому будинку-інтернаті запрацювали два нові відділення
- Міжнародний проєкт для пом’якшення змін клімату стартує в Ужгороді
- В Ужгороді стартував відкритий всеукраїнський турнір із адаптивних видів спорту «Карпатський виклик»
- Молодіжний освітній фестиваль «База» від УАЛ триває в Ужгороді
- Богдан Андріїв привітав поліцейських із професійним святом
- Ужгород попрощався із полеглим 43-річним майором Олександром Карповим
- Серед звільнених напередодні з полону - закарпатець
- В Ужгороді цими вихідними - спортивні змагання серед військових та ветеранів
- У Закарпатській обласній клінічній лікарні за 4 години виготовили і встановили протез військовому з Херсона
До цієї новини немає коментарів