Споживання одного курячого яйця на день захистить від серцевих хвороб

До такого висновку, провівши масштабне дослідження, прийшли китайські вчені. Фахівці з'ясували, що цей продукт доступний знижує ризик інсульту та інфаркту.
Вчені Пекінського університету провели масштабне дослідження, щоб визначити вплив яєць на серцево-судинну систему людини. Для цього вони протягом 9 років спостерігали за раціоном харчування понад 400 тисяч осіб. Респондентами дослідження стали люди у віці від 30 до 79 років, у яких не було проблем з серцем. Експерти підрахували, що більше 13% учасників кожен день їдять яйця, а 9% ніколи або дуже рідко вживають цей продукт. У результаті спостережень вчені дійшли висновку, що вживання одного яйця в день знижує ризик інсульту на 26%, смерті від нього – на 28%, а небезпека виникнення серцево-судинних захворювань знижує на 18%.
ЗМІ відзначають, що дослідження китайських вчених носило спостережницький характер, а яйця позитивно впливають на організм людини, інформує Ортодокс.
До теми
- Без штампів у паспорті та фіксація біометричних даних: як працює нова система EES на кордонах країн ЄС?
- Як підписати договір про навчання в електронному кабінеті вступника: покрокова інструкція
- Закарпатцям нагадують: сьогодні завершується передавання показників лічильника електроенергії
- Закарпаттяобленерго нагадує: до 3 серпня – період передачі показників електролічильника
- В Україні почали продавати два нові газовані напої без цукру — зі смаком крем-соди та полуниці з вершками
- Тиждень тестування на гепатити: жителі Закарпаття можуть безоплатно пройти експрес-тест
- Ви евакуювалися на підконтрольну Україні територію: що далі
- Дитина вступає до університету? Пояснюємо, хто має право на пільги та квоти під час вступу на бюджет
- Кешбек не згорить: накопиченими коштами можна оплатити рахунки за електроенергію
- Видачу пільгових транспортних карток в Ужгороді здійснюватимуть за новою адресою
- Чому контроль артеріального тиску - звичка, яка справді рятує здоров'я
- Патрульна поліція Закарпаття закликає пішоходів використовувати світловідбивачі
- Вступна кампанія на Закарпатті триває: що потрібно зробити абітурієнтам у липні та які важливі дати не можна пропустити
- Графік відключення світла на Закарпатті у середу, 1 липня
- Відключення світла повертаються! Графік на Закарпатті на завтра, 30 червня
- На Закарпатті стартував вступ до фахових коледжів після 9 класу: відкрито реєстрацію електронних кабінетів
- До Ужгорода з Дніпра та Києва — у нових вагонах українського виробництва: Укрзалізниця продовжує оновлювати рухомий склад
- Більше половини інфекційних захворювань на Закарпатті – кишкові інфекції: як уберегтися влітку
- Укрзалізниця призначила два додаткові поїзди на Закарпаття на найближчі вихідні
- Юних книголюбів запрошують до участі в обласному літературному конкурсі «Молодіжний Едельвейс».

До цієї новини немає коментарів