Попереду зима: які документи потрібні, щоб оформити субсидії

У Міністерстві соціальної політики України повідомили, що для отримання допомоги (субсидії) на оплату комунальних послуг потрібні тільки заява і декларація про доходи.
У декларації про доходи потрібно вказувати лише види доходів, а не їх розміри, тобто вказати, що людина отримує соцдопомогу, стипендію, зарплату, пенсію, а також організацію, яка виплачує грошові кошти – назва організації, навчального закладу, Пенсійний фонд, центр зайнятості .
Відзначається, що довідки потрібні в тому випадку, якщо громадяни бажають оформити субсидію не на всіх зареєстрованих, а на тільки тих, хто фактично проживає у квартирі. Тоді до справи додаються документи з місця роботи в іншому місті, про навчання в іншому місті, про знаходження на лікуванні, про постійне місце проживання з ЖЕКу, сільради.
Нагадаємо, субсидію призначають на рік від травня до травня наступного року. Розмір субсидії розраховують окремо – на літній період, і окремо – на зимовий виключно на основі доходів зареєстрованих і фактично проживаючих у квартирі осіб.
Якщо субсидію вже призначено на період 2018-2019 рр., в жовтні її розмір на опалювальний сезон розрахують автоматично, без повторного звернення.
За словами міністра соцполітики Андрія Реви, процес звернень за субсидіями пожвавлюється з наближенням жовтня.
Андрій Рева рекомендує українцям подавати документи на оформлення субсидії вже зараз.
Як раніше повідомлялося, кількість одержувачів субсидій в Україні скоротиться приблизно на 20 відсотків.
Нагадаємо, у субсидії буде відмовлено людям, які володіють автомобілем "молодший" п’яти років. Також субсидію не дадуть особам, які вчинили покупку на суму від 50 тисяч гривень.
Нові правила нарахування субсидій позбавлять пільг сім’ї, члени яких протягом року отримали у власність земельні ділянки, нерухомість або транспортні засоби вартістю понад 50 тисяч гривень. Згідно з цією нормою, на субсидії також не зможуть претендувати громадяни, які отримали таке майно у спадок.
І на субсидію не можуть розраховувати власники квартир площею понад 120 кв. м, а також приватних будинків більше 200 кв. м.
Джерело: Today UA
До теми
- Масові заходи на Закарпатті відтепер треба погоджувати у ТЦК
- Як офіційно підтвердити переклад документа, – пояснення Мін’юсту
- До уваги водіїв: обмеження руху в центрі Ужгорода 23–24 серпня (СХЕМА ПЕРЕКРИТТЯ)
- Мін’юст роз’яснює: підстави, порядок та строки зміни прізвища малолітньої дитини
- Грант на навчання можна отримати у трьох вишах Закарпаття
- Препарати від серцевих хвороб та раку: що зміниться у програмі “Доступні ліки”
- Важливо! Закарпатців закликають утримуватися від скупчення поблизу будівель ТЦК та СП
- Готуємося до школи правильно: про медичний огляд і щеплення для дітей
- Як убезпечити себе від телефонного шахрайства, нагадують закарпатські патрульні
- У Центрах обслуговування клієнтів закарпатського постачальника електроенергії запроваджено послугу перекладу жестовою мовою
- АСООП у дії: що треба знати про нову систему оплати проїзду в громадському транспорті Ужгорода
- Податкова соціальна пільга: хто має право та як оформити
- Українські виші запрошують на навчання абітурієнтів із прифронтових регіонів і ТОТ на навчання
- Як отримати одноразову грошову допомогу у разі інвалідності або часткової втрати працездатності
- УжНУ оновив правила прийому до вишу у 2025 році
- До 31 липня триває військовий облік призовників - потрібно пройти ідентифікацію та оновити персональні дані
- Укрзалізниця розширює перелік поїздів з жіночими купе: 8 із них курсують на Закарпаття
- В Ужгороді запрацювали термінали для видачі транспортних карток
- Грант для ветеранів та другого з подружжя: як отримати?
- До 1,6 мільйона гривень на ветеранський бізнес — стартує грантова програма «Варто РОБИти СВОЄ 2.0»
До цієї новини немає коментарів