Маєте питання до закарпатських електриків? Звертайтеся до інформаційно-консультаційного центру
"З метою підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії, оперативного реагування на звернення громадян та формування прозорого інформаційного середовища з питань постачання електричної енергії, у ТОВ «Закарпаттяенергозбут» функціонує інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії (далі – ІКЦ).
ІКЦ здійснює свою діяльність у відповідності до вимог Положення про ІКЦ, розробленого з урахуванням вимог постанови НКРЕ України від 12.03.2009р. №299, зі змінами, внесеними постановою НКРЕ України від 08.10.2009 року №1156 «Про затвердження змін до положення про інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії».
У разі виникнення спірних ситуацій між споживачем та постачальником електричної енергії, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, вони можуть бути вирішені шляхом письмового звернення до ІКЦ на адресу: 88000, м. Ужгород, пл. Жупанатська, 18.
У той же час, відповідно до п.4 Положення про ІКЦ, у разі виникнення спірних питань між енергопостачальником та споживачами електричної енергії, з метою розгляду та розв’язання суперечностей та спірних ситуацій, створюється Комісія ІКЦ. До складу Комісії входять: начальник ІКЦ (який є головою Комісії ІКЦ) та представники територіальних представництв НКРЕКП і Держенергонагляду.
Отримати інформацію щодо порядку роботи Комісії ІКЦ можна за телефоном 0-800-50-59-60", уточнили в прес-службі ТОВ "Закарпаттяенергозбут".
До теми
- Закарпаттяобленерго закликає не забути у новорічній метушні про передачу показників лічильника електричної енергії
- Оплачуєте рахунок за електроенергію через термінал? Переконайтеся, що обираєте правильні реквізити!
- Tolk нагадує населенню: при оплаті рахунків за електроенергію перевіряйте реквізити для оплати
- Графік відключенння світла на завтра, 9 грудня
- Закарпаттяобленерго пояснило, чому відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- Включно по 3 грудня можна передавати показники електролічильника. Не баріться!
- У який із п’ятьох визначених днів краще передавати показники лічильника?
- «Закарпаттяобленерго» роз’яснює, чому іноді може відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- Як перевірити свою чергу ГПВ на сайті «Закарпаттяобленерго»?
- Закарпаттяобленерго нагадує про крутий сервіс: «Відсутня електроенергія? Дізнайтесь причину на цей час»
- Як перевірити свою чергу ГПВ в чат-боті «Закарпаттяобленерго»?
- По 3 листопада: триває період передачі показів електролічильника
- У який із визначених днів краще передавати показники лічильника?
- Скільки часу необхідно зберігати паперові рахунки і чи потрібно їх зберігати взагалі?
- 3 жовтня - останній день, щоб передати показники електролічильника
- Не буде обстрілів — буде світло. Чи повернуться графіки відключень восени та взимку?
- Збій у програмному забезпеченні: Закарпаттяенергозбут пояснює, чому споживачі отримали дивні смс про стан рахунку
- ПрАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує: по 3 серпня слід передавати показання електролічильника
- Як закарпатцям дізнатись причину відсутності електроенергії в реальному часі?
- Коли споживачі отримають рахунки за електроенергію за новими цінами?
До цієї новини немає коментарів