Натуральних продуктів за мінімальними цінами на Закарпатті побільшає

Натуральних продуктів за мінімальними цінами на Закарпатті побільшає
За понад чверть сторіччя «АТБ» стала лідером вітчизняного ритейлу, підкорила майже всі куточки країни, у тому числі й наше Закарпаття. Сьогодні у 264 містах, зокрема й в Ужгороді (вул. Капушанська, 175а), цілодобово працюють 1030 дискаунтерів «АТБ».

 

Значним досягненням компанії вважають створення власних торгових марок,  що дозволяє 3,5 мільйонам постійних клієнтів економити значні кошти. Представлена на полицях супермаркетів «АТБ» продукція власного виробництва, так званий ексклюзивний асортимент, сьогодні вже становить майже тисячу найменувань. За якістю такі продукти анітрохи не поступаються аналогам, а от їхня ціна може бути нижчою на 30%.

«Товари наших власних торгових  марок представлені тільки в «АТБ»,  бо їх виготовляють на замовлення. До них ми висуваємо найсуворіші вимоги, адже вони фактично є обличчям нашої компанії. Таким чином, незважаючи на доступну ціну, якість продукції власного виробництва не поступається якості товарів розкручених брендів», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет».

Обсяг продукції власного виробництва в загальному асортименті «АТБ» вже перевищує  23%. Майже кожен п’ятий товар можна купити набагато дешевше, адже до його вартості не включені витрати на рекламу, зберігання тощо.

У 2019 році компанія «АТБ-Маркет» продовжує активно розвивати власні торгові марки.  Основним напрямком визначили виготовлення інноваційної продукції категорії «Фреш». Планово розширюють лінійку товарів ТМ «Спецзамовлення “АТБ”» –  корисних молочних продуктів і ковбасних виробів значно побільшає. Причому цей асортимент виготовлятимуть виключно з молока та м’яса вищого сорту згідно із держстандартами. Наприклад, згущене молоко, яке так люблять діти, знову стане корисним, адже виробник буде варити його з натурального молока. Також планують оновити преміальний асортимент ТМ «De Luxe».

Станом на сьогодні корпорація «АТБ»  має чотири власні торгові  марки, що належать до різних цінових категорій. Преміальний сегмент товарів у дискаунтерах «АТБ» представлено ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній  плюс – ТМ «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія».  Найбільш економну,  але гарантовано якісну продукцію пропонує українському покупцю, у тому числі й у магазинах головного міста нашого Закарпаття, ТМ «Розумний вибір».

Пріоритетом є безпечна, здорова продукція, яку виготовляють без додавання пальмової олії, харчових консервантів, фарбників і підсилювачів смаку.

Аби ми з вами щоденно мали можливість купувати свіжі продукти (у цій мережі пропонують більш як три з половиною тисячі найменувань товарів), «АТБ-Маркет» збудувала найбільшу в країні логістичну інфраструктуру. Зараз працюють близько десяти мультитемпературних складських центрів європейського зразка. Це дозволяє швидко доставляти гарантовано свіжі продукти до супермаркетів в усіх куточках країни. «АТБ» інвестувала сотні мільйонів гривень  у передові розробки й інновації, такі як система рекуперації тепла (тепло від роботи холодильного обладнання спрямовують на обігрів приміщень та інші потреби).  Саме в «АТБ» винайшли унікальний формат – український дискаунтер, суть якого полягає у встановленні найнижчих цін на товари на всьому ринку (в середньому на 10–15%) при суворому дотриманні найвищих світових стандартів якості. Отже, обираючи будь-який товар  у дискаунтері «АТБ», у тому числі й у нашому Ужгороді, можемо бути впевненими у його найвищій якості.

Анастасія Свірська

 

11 жовтня 2019р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів