«АТБ» допомагає подолати пандемію та безробіття на Закарпатті

«АТБ» допомагає подолати пандемію та безробіття на Закарпатті
Протягом карантину майже кожен третій українець втратив роботу або пішов у неоплачувану відпустку. За офіційними даними вісім громадян з десяти сьогодні змушені економити. Нажаль, це стосується й мешканців нашого Закарпаття. З початку карантину загальна кількість безробітних в країні зросла майже в десять разів. В таких складних умовах значно зросла роль соціально орієнтованого бізнесу.

 

Найбільший вітчизняної ритейлер – «АТБ» зміг спільно з українцями гідно витримати це тяжке випробування на міць та людяність. Безперебійно забезпечуючи майже чотири мільйони своїх постійних клієнтів, в тому числі й мешканців Ужгороду, гарантовано якісними продуктами харчування та товарами першої необхідності, «АТБ» продовжує працювати з мінімальною фіксованою надбавкою. Пом'якшивши таким чином традиційне сезонне зростання цін на окремі категорії продуктів, а також прийнявши на себе основний удар від вимушеного (стрімке зростання собівартості), але все ж підвищення цін виробниками.

Не менш важливо, що компанія зберегла свій найцінніший ресурс – співробітників. Незважаючи на усі складнощі та обмеження, в найбільшій торговельній мережі країни не було жодних скорочень та звільнень персоналу. Більш того, у міцній родині «АТБ» навіть відбулося поповнення. Відтак, в «АТБ» сьогодні працюють і отримують гідну заробітну платню майже 57 тисяч громадян.

Неухильно дотримується компанія й своєї традиційної стратегії динамічного розвитку, розширюючи географію присутності у регіонах. Вже добре знайомих українському покупцеві супермаркетів побільшало. З початку поточного року в різних куточках країни прийняли перших клієнтів 34 нових магазина. Крім того, протягом цього періоду, після капітальної реконструкції відкрилися ще 11 дискаунтерів. У планах компанії до кінця травня відкрити ще десять маркетів.

Окрім стабільного забезпечення населення якісними продуктами за доступною ціною, «АТБ» також допомагає в боротьбі з однією з головних проблем української економіки – безробіттям. Завдяки динамічному розширенню географії присутності та розвитку бізнесу компанія підтвердила своє звання одного з найбільших роботодавців країни.

Як справжній соціально орієнтований бізнес, «АТБ» не тільки зберігає вже існуючі робочі місця, а й відкриває все більше нових вакансій. Цей процес не припинявся ні в період минулої світової фінансової кризи 2007-2008 років, ні тепер, під час подовженого до 22 червня національного карантину.

Наприклад, з початку поточного року омріяну роботу тут отримали 7 246 осіб. Навіть у найскладніші в плані працевлаштування часи (період карантину) робочі місця в «АТБ» отримали 2,4 тис. українців. А це ще тисячі українських родин, які незважаючи на пандемію коронавируса та інші проблеми й негаразди, отримали стабільне джерело доходу.

«Одночасно з розширенням компанії ми продовжуємо системно інвестувати в людей. Крок за кроком оновлюємо систему оплати праці і мотивації персоналу. Для нас важливо, щоб співробітники компанії отримували гідну винагороду та мали бажання працювати з повною віддачею, – розповідає Голова Ради директорів, Генеральний директор Корпорації «АТБ» Борис Марков.

«АТБ» щорічно відкриває близько сотні нових магазинів, створює 5-7 тисяч нових робочих місць. У минулому році компанія підкорила одразу два нових регіони – Чернівецьку область та наше Закарпаття. Нагадаймо, у 2019-му в нашому обласному центрі на вул. Капушанській, 175/а прийняв перших покупців перший сучасний та комфортний «АТБ».

Станом на сьогоднішній день в 286 населених пунктах 24-х областей України, включаючи і Закарпатську, працюють 1112 супермаркетів «АТБ». Загальний асортимент кожного з магазинів в 24-х областях країни перевищує 3,5 тис. найменувань, близько тисячі з яких представлені власними виробниками та імпортерами.

Так, в 2020-м ще тисячі мешканців Львівської, Київської, Дніпропетровської, Житомирської, Чернігівської, Рівненської, Одеської, Полтавської, Хмельницької, Волинської та інших областей отримали можливість купувати гарантовано свіжі і якісні продукти за максимально доступними цінами. Нагадаємо, вартість товарів на поличках «АТБ» нижче за середньоринкову на 10-15%. А у випадку з акційними пропозиціями та бонусними програмами економія може скласти й 40%.

У наш непростий час це стало справжнім порятунком для мільйонів українців, які через карантин та безробіття були змушені, як то кажуть, затягнути пояси.

Щоб підтримати найбільш незахищені верстви населення компанія «АТБ» ініціювала і реалізувала спільну з Мінсоцполітики безпрецедентну за масштабами благодійну акцію. Її  бюджет склав 100 мільйонів гривень. В рамках проекту жителі 191 населеного пункту країни отримали безкоштовні продуктові набори. Це допомогло майже 580 тисячам українців протриматися у найскладніші часи, як у фінансовому плані, так і в епідеміологічному.

Але й цим внесок компанії в боротьбу з коронавірусом не обмежується. «АТБ» відгукнулася на прохання Офісу президента України, закупивши у Франції 12 флагманських систем CFX96 для обласних клінік та лабораторій. На це компанія виділила ще десять мільйонів. Нове обладнання тепер використовується для ПЛР-діагностики та аналізу в режимі реального часу сотень зразків, узятих у пацієнтів з підозрою на Сovid-19, а також інші небезпечні інфекційні захворювання.

Оксана Іщук

 

02 червня 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів