В Ужгороді відбудеться тренінг «Розпочни свій бізнес» від Міжнародної організації праці. Реєструйтеся!

В Ужгороді відбудеться тренінг «Розпочни свій бізнес» від Міжнародної організації праці. Реєструйтеся!
 Проект «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні», який здійснюється Міжнародною організацією праці за фінансування уряду Данії, запрошує майбутніх підприємців та підприємців початківців здобути унікальні знання і навички ефективного ведення підприємницької діяльності на триденному тренінгу «Розпочни свій бізнес» за програмою Міжнародної організації праці. 

 

Програма тренінгу включає такі теми: бізнес-план, маркетинг, робота з персоналом, закупівлі, розрахунок собівартості, фінансове планування, стартовий капітал. Крім того, під час тренінгу буде представлено державну програму доступних кредитів 5-7-9% https://5-7-9.gov.ua/ 

Протягом тренінгу учасники працюватимуть над розробленням власного бізнес-плану, а після тренінгу, учасникам буде запропоновано менторську підтримку. Наступні тренінги відбудуться у серпні у таких містах: Бахмут (Донецька обл.), Бердянськ (Запорізька обл.), ВінницяРівнеУжгородЧернігів. Усіх зацікавлених просимо до 12 серпня 2020 року заповнити відповідні реєстраційні форми:

·· Ужгород27-29 серпня 2020. Для участі необхідно заповнити реєстраційну форму.

Відібрані учасники отримають лист-запрошення від організаторів із усіма логістичними та програмними деталями.

Увага! Участь у тренінгах безоплатна. Організатори забезпечують учасників доступом до навчальних матеріалів та харчуванням під час проведення тренінгу. Будь-які транспортні витрати учасників не відшкодовуються. Учасники тренінгів зобов’язані суворо дотримуватися вимог карантину https://covid19.gov.ua/karantynni-zakhody

Тренінги організовує Ресурсний центр ГУРТ у рамках проекту «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні», який здійснюється Міжнародною організацією праці за фінансування уряду Данії.

Контакти

 

10 серпня 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів