Руслана Куберка: «Ужгородська міська ТВК працює винятково в рамках законодавства, лобіювання інтересів не допустимо»

– Пані Руслано, як відбулося жеребкування?
– Жеребкування відбулося в рамках чинного законодавства, були присутні представники політичних сил, все було чесно, прозоро, зауважень ні в кого не виникало.
– Розкажіть коротко, як працює ТВК?
– Фактично ми працюємо з 12 серпня, хоча активний виборчий процес стартував 5 вересня. Наразі у нас уже зареєстровані всі кандидати в мери і депутати, прийняті документи на всі ДВК від усіх зареєстрованих партій. Наступним етапом було жеребкування, відтак на черзі поточна робота, яка більше зосереджена на організаційних моментах, формуванні ДВК, забезпеченні їх усім необхідним тощо.
– Чи вже виникали труднощі від моменту роботи комісії? Якщо так, то які?
– Якщо відверто, то виклики постають щодня, і насамперед це організаційні моменти. Річ у тім, що нам потрібно багато чого організувати, продумати, зваживши всі «за» і «проти», відтак – закупити все необхідне, всі наші закупівлі й договори мають відбуватися через ProZorro. Це – поточні справи, які забирають час і зусилля, але не є невирішуваними. Це просто велике навантаження.
– За умови поширення пандемії коронавірусу, вочевидь, постають додаткові виклики…
– Звичайно! Уряд затвердив правила, за якими фізично має відбутися голосування і підрахунок голосів на місцевих виборах в умовах карантинних обмежень. Усе чітко прописано і регламентовано, але щоб виконати ці рекомендації, теж потрібно докласти багато зусиль, закупити необхідну кількість масок, санітайзерів, навчити людей тощо. Одне слово, працюємо і в цьому напрямі…
– Найбільша проблема на сьогодні?
– Заміна людей в ДВК: багато штабів міняють, і це справді є проблемою! Тільки уявіть, буквально цими днями відбулася заміна 5 членів комісії, і це ті люди, які вже в принципі знали, що і як робити. Зараз їх замінили на інших громадян, яким треба все вивчати з нуля. Тому – важко…
– Важливо, щоб до ТВК люди йшли з досвідом…
– Безумовно, вкрай важливо, щоб партії пропонували до складу виборчих комісій людей, які мають досвід роботи під час виборів. Тоді всім легше, в тому числі представникам політсил.
– До якого часу можна здійснювати заміну членів комісій?
– До дня виборів, і навіть у день виборів можна здійснювати такі заміни, це дозволено законодавством.
– Пані Руслано, під час реєстрації кандидатів виникали різні чутки, скандали, про це багато писали ЗМІ. Хотілося б почути про ситуацію з перших вуст…
– Під час реєстрації кандидатів виникали певні скандальні моменти, на жаль, чомусь це було показано з якоїсь однієї точки зору. Ми вважаємо, що наші рішення є законними, якщо хтось вважає, що це було не так чи наші дії були спричинені тиском тієї чи іншої політичної сили – будь ласка, оскаржуйте їх, звертайтеся до суду. Днями, до речі, відбувся судовий розгляд за подібним питанням, ми виграли справу, бо в діях комісії немає ніякого підтексту. Я ж зі свого боку вважаю потрібним наголосити на тому, що вже говорила: ТВК працює винятково в рамках чинного законодавства! Не можна говорити про лобіювання інтересів на чиюсь користь, бо кожен член комісії представляє іншу політичну силу і не допустить цього чи вчинить розголос. Щодо скандалу, то додам одне: якщо під час реєстрації кандидатів процедурно передбачена доба, щоб повідомити ту чи іншу політсилу, що в документах є недоліки, ми це робили. Всі, кому ми про це повідомили, вказане виправили – і рухаємося далі.
– Наскільки дисципліновані члени комісії?
– Усі працюють, збираються на засідання, не можу нарікати.
– Чи змінилася кількість дільниць по місту?
– Ми матимемо 70 дільниць. Практично нічого не змінилося, людям буде так само зручно близько йти на виборчі дільниці.
– У чому передбачаєте складнощі?
– Найскладнішою буде ніч виборів, чотири протоколи – це буде складно.
– Тоді – успіху вам та всім членам комісії. Спасибі за розмову!
Uzhgorod.net.ua
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Відбулася сесія Ужгородської міської ради - які рішення прийнято?
- В Ужгороді з 1 липня запрацювала автоматизована систему обліку оплати проїзду: на що варто звернути увагу?
- В Ужгороді з 1 липня впроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду в громадському транспорті
- Міський голова Ужгорода зустрівся з представником підрозділу «ПРАЙМ»: у фокусі - допомога військовим
- Ужгород готовий до запуску електронного квитка – встановлено валідатори на всіх міських автобусах
- 442 тисячі гривень матеріальної допомоги виділять ужгородцям на лікування
- Ще 1,9 млн гривень із бюджету Ужгорода виділять рідним полеглих Захисників України
- Ужгородська міська рада та Фундація розвитку бізнесу підписали меморандум про співпрацю задля розвитку підприємництва
- Ужгород та Обуда-Бекашмедьєр підписали Протокол про наміри щодо співпраці
- Денні табори відпочинку для дітей та підлітків працюють у 7 закладах освіти в Ужгороді
- В ужгородському НВК «Гармонія» відкрили сучасну ресурсну кімнату для учнів із особливими освітніми потребами
- В Ужгороді розробляють перший в Україні План шкільної мобільності
- Міська рада Ужгорода погодила розробку проєкту землеустрою для ветеранського простору
- На Закарпатті вносять зміни до містобудівної схеми через новий адміністративний поділ
- В Ужгороді відкриють новий автобусний маршрут із Горян до УжНУ
- Під час літніх канікул в Ужгороді працюватимуть денні табори відпочинку для дітей та підлітків
- В Ужгородській міськраді обговорили заходи для збереження дорожньої інфраструктури: акцент – на дотриманні габаритно-вагових норм
- На Закарпатті стала доступною послуга соціального таксі для людей з інвалідністю і маломобільних громадян
- Ужгород та Бахмут підписали Декларацію солідарності
- В Ужгороді відкрили регіональне представництво координаційного штабу щодо військовополонених
До цієї новини немає коментарів