Якість і кількість: «АТБ» продовжує стрімке підкорення українського заходу

Якість і кількість: «АТБ» продовжує стрімке підкорення українського заходу
Поточний рік видався вкрай складним в економічному та пандемічному плані не тільки для мільйонів пересічних громадян України, але й для вітчизняного бізнесу. Проте навіть у таких непростих умовах найбільша за багатьма показниками (товарообігом, кількістю магазинів, чисельністю працівників, логістичною інфраструктурою тощо) торговельна мережа країни «АТБ» спромоглася продемонструвати гідний результат. Виконуючи свою основну місію  – безперебійно постачати мільйонам громадян країни, включаючи і мешканців нашого Закарпаття, гарантовано якісні продукти за максимально доступними цінами, компанія послідовно розширювала мапу присутності в регіонах, відкривала нові магазини, проводила модернізацію вже наявних супермаркетів.

 

Згідно з даними з відкритих джерел, з початку 2020-го компанія «АТБ» відкрила 111 нових супермаркетів, а у 42 магазинах провела капітальну реконструкцію. Їх обладнали з урахуванням інноваційних рішень у галузі архітектури, будівництва, ритейлу, тож тепер вони значно комфортніші для клієнтів.  

Зараз у 24 областях країни працюють 1178 зручних магазинів «АТБ». Вражаюча мапа присутності торгових представництв компанії наразі включає 302 населених пункти. Протягом листопада поточного року перших покупців прийняли 16 нових супермаркетів торговельної мережі № 1 в країні. Ще шість магазинів цього місяця відкрили в оновленому форматі після планової модернізації. Місяцем раніше, в жовтні 2020-го, лідер вітчизняного ритейлу ввів в експлуатацію 11 новеньких маркетів та ще стільки ж інноваційних магазинів – після капремонту. Оновлений, зручний і лаконічний формат магазинів найбільшої української мережі робить процес купівлі товарів більш комфортним для клієнтів.

«Наші плани залишаються незмінними: рости, розвиватися, відкривати нові магазини, модернізувати вже працюючі, піклуватися про комфорт і безпеку наших клієнтів, яких ми традиційно вважаємо партнерами по бізнесу. В 2021 році ми плануємо розширити мережу до 1277 магазинів. Нагадаю, що в 2016 році їх було лише 835, у 2017-му – 913, у 2018-му – 990, ще за рік кількість збільшилася до 1077», – розповів в одному з інтерв'ю генеральний директор і голова Ради директорів корпорації «АТБ» Борис Марков.

Варто зазначити, що, розширюючи власну торговельну мережу, «АТБ» допомагає  подолати одну з головних проблем української економіки – безробіття. Завдяки динамічному розвитку бізнесу компанія цього року знов підтвердила своє звання одного з найбільших роботодавців країни та безперечного лідера галузі.

За планом цьогоріч найбільш активно торговельна  мережа розширювалася в наших західних областях (44 нових магазини) і на Київщині (32 супермаркети). Ще 12 торговельних точок відкрили  на півдні країни, а решту – Дніпропетровському та Харківському регіонах.

Розширення найбільш потужної вітчизняної мережі не припиняється.  У планах компанії до кінця року відкрити ще 25 нових супермаркетів, а також оновити 20 вже працюючих магазинів. Це вельми актуально, позаяк коли доходи мільйонів українців значно впали, потреба в якісних, але доступних продуктах не знижується. Нагадаємо: ціни в дискаунтерах «АТБ», традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Досягають цього завдяки оптимізації багатьох бізнес-процесів, застосуванню енергоощадних технологій, використанню принципу працювати з виробниками напряму тощо. Постійні акції в «АТБ» і бонусна програма  дозволяють покупцям зекономити  навіть понад 40 відсотків.

Більш ніж чотири мільйони постійних клієнтів «АТБ», серед яких  і мешканці Закарпаття, вподобали широкий асортимент продукції власних торгових марок (ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», ТМ «Своя лінія», ТМ «Розумний вибір»). Кожна з них посідає лідерські позиції в своєму сегменті, вирізняється високою технологічністю виробництва, відповідає європейським вимогам щодо якості та безпеки продукту.

Цікаво, що якість продуктів цього ексклюзивного асортименту (продукцію ВТМ продають тільки в магазинах «АТБ») не поступається якості брендових аналогів, а от коштують вони значно дешевше.  До вартості такої продукції не включені витрати на рекламу, промоакції, послуги посередників тощо.

Як свідомий і патріотичний бізнес «АТБ» працює тільки з фіксованою мінімальною націнкою. Більше того, делікатеси з лінійки власного імпорту в «АТБ» реалізують взагалі без націнки. Це означає, що у супермаркетах мережі ми  можемо також купити товари за ціною виробника. Отже, приходячи в будь-який магазин «АТБ», в тому числі й у нашому Ужгороді,  маємо чудовий шанс заощадити кошти, не відмовляючи собі в придбанні улюблених продуктів.  

Ольга Модара

 

09 грудня 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів