80 % аварійних відключень по області диспетчери «Закарпаттяобленерго» «бачать» в автоматичному режимі

Інформуємо споживачів, що на лініях напруги класом напруги 6 кВ і вище ПрАТ «Закарпаттяобленерго» встановило спеціальне обладнання, яке одразу фіксує, на якій ділянці відбулося аварійне відключення, і передає сигнал диспетчерам, які працюють цілодобово. Саме вони вживають заходи щодо виявлення аварійної ділянки та відновлення електропостачання.
У яких випадках слід звертатися до ПрАТ «Закарпаттяобленерго»:
- ви побачили обрив електролінії (при цьому нагадуємо про заходи безпеки: не наближатися до місця обриву, застерегти сторонніх осіб, терміново звернутися до кол-центру 0800501620, за можливості, дочекатися приїзду аварійної бригади);
- при іскрінні на проводах, у щитових пристроях;
- вам відомі факти розкрадання електроенергії або мереж та енергообладнання ПрАТ «Закарпаттяобленерго»;
- відбулося відключення на вашій вулиці.
Детально про те, в яких випадках і куди потрібно звертатися, читайте тут: «Що робити і куди звертатися, якщо зникло світло»: https://bit.ly/30zmPQN
Нагадуємо, що графіки планових відключень, спрямованих на покращення якості електропостачання, оприлюднюються на офіційному сайті ПрАТ «Закарпаттяобленерго» заздалегідь, ознайомитися з ними можна за посиланням: https://bit.ly/3lugTT2
Також просимо споживачів врахувати, що в період передачі показів лічильника (два останні дні місяця й три перші дні наступного) кількість звернень до ПрАТ «Закарпаттяобленерго» суттєво зростає. Саме тому просимо всіх споживачів максимально користуватися дистанційними способами передачі показів, щоб розвантажити кол-центр для тих звернень, які справді потребують реагування.
ПрАТ «Закарпаттяобленерго» запровадило сучасні сервіси для дистанційної передачі показів лічильника і просить ними користуватися! Перелік усіх способів: https://bit.ly/3vYtd1m
Адміністрація ПрАТ «Закарпаттяобленерго» щиро вдячна всім споживачам за порозуміння та співпрацю.
Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»
До теми
- Закарпатцям нагадали: триває період передачі показників електролічильника
- Закарпаттяобленерго закликає не забути у новорічній метушні про передачу показників лічильника електричної енергії
- Оплачуєте рахунок за електроенергію через термінал? Переконайтеся, що обираєте правильні реквізити!
- Tolk нагадує населенню: при оплаті рахунків за електроенергію перевіряйте реквізити для оплати
- Графік відключенння світла на завтра, 9 грудня
- Закарпаттяобленерго пояснило, чому відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- Включно по 3 грудня можна передавати показники електролічильника. Не баріться!
- У який із п’ятьох визначених днів краще передавати показники лічильника?
- «Закарпаттяобленерго» роз’яснює, чому іноді може відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- Як перевірити свою чергу ГПВ на сайті «Закарпаттяобленерго»?
- Закарпаттяобленерго нагадує про крутий сервіс: «Відсутня електроенергія? Дізнайтесь причину на цей час»
- Як перевірити свою чергу ГПВ в чат-боті «Закарпаттяобленерго»?
- По 3 листопада: триває період передачі показів електролічильника
- У який із визначених днів краще передавати показники лічильника?
- Скільки часу необхідно зберігати паперові рахунки і чи потрібно їх зберігати взагалі?
- 3 жовтня - останній день, щоб передати показники електролічильника
- Не буде обстрілів — буде світло. Чи повернуться графіки відключень восени та взимку?
- Збій у програмному забезпеченні: Закарпаттяенергозбут пояснює, чому споживачі отримали дивні смс про стан рахунку
- ПрАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує: по 3 серпня слід передавати показання електролічильника
- Як закарпатцям дізнатись причину відсутності електроенергії в реальному часі?
До цієї новини немає коментарів