80 % аварійних відключень по області диспетчери «Закарпаттяобленерго» «бачать» в автоматичному режимі
Інформуємо споживачів, що на лініях напруги класом напруги 6 кВ і вище ПрАТ «Закарпаттяобленерго» встановило спеціальне обладнання, яке одразу фіксує, на якій ділянці відбулося аварійне відключення, і передає сигнал диспетчерам, які працюють цілодобово. Саме вони вживають заходи щодо виявлення аварійної ділянки та відновлення електропостачання.
У яких випадках слід звертатися до ПрАТ «Закарпаттяобленерго»:
- ви побачили обрив електролінії (при цьому нагадуємо про заходи безпеки: не наближатися до місця обриву, застерегти сторонніх осіб, терміново звернутися до кол-центру 0800501620, за можливості, дочекатися приїзду аварійної бригади);
- при іскрінні на проводах, у щитових пристроях;
- вам відомі факти розкрадання електроенергії або мереж та енергообладнання ПрАТ «Закарпаттяобленерго»;
- відбулося відключення на вашій вулиці.
Детально про те, в яких випадках і куди потрібно звертатися, читайте тут: «Що робити і куди звертатися, якщо зникло світло»: https://bit.ly/30zmPQN
Нагадуємо, що графіки планових відключень, спрямованих на покращення якості електропостачання, оприлюднюються на офіційному сайті ПрАТ «Закарпаттяобленерго» заздалегідь, ознайомитися з ними можна за посиланням: https://bit.ly/3lugTT2
Також просимо споживачів врахувати, що в період передачі показів лічильника (два останні дні місяця й три перші дні наступного) кількість звернень до ПрАТ «Закарпаттяобленерго» суттєво зростає. Саме тому просимо всіх споживачів максимально користуватися дистанційними способами передачі показів, щоб розвантажити кол-центр для тих звернень, які справді потребують реагування.
ПрАТ «Закарпаттяобленерго» запровадило сучасні сервіси для дистанційної передачі показів лічильника і просить ними користуватися! Перелік усіх способів: https://bit.ly/3vYtd1m
Адміністрація ПрАТ «Закарпаттяобленерго» щиро вдячна всім споживачам за порозуміння та співпрацю.
Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»
-->
До теми
- Закарпаттяобленерго: графіки відключення електроенергії в області не застосовують! Перевіряйте інформацію!
- Тоlk нагадує про необхідність оплачувати рахунки за спожиту електроенергію до 20 числа кожного місяця
- Два роки роботи Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk) в Ужгороді
- Закарпатців-боржників почали відключати від електропостачання. Як цього уникнути?
- Tolk просить споживачів звіряти реквізити при оплаті рахунків за спожиту електроенергію!
- Закарпаттяобленерго нагадує, як передати показники електричного лічильника через СМС-повідомлення
- Аварійні бригади ПрАТ «Закарпаттяобленерго» відновлюють знеструмлення, спричинені негодою та мокрим снігом
- Закарпатцям: додаткові енергоощадні лампи можна безкоштовно отримати в "Укрпошті"
- Подаруй світло своїм близьким. Tolk пропонує споживачам подарункові сертифікати для оплати спожитої електроенергії
- ПрАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує, що почався період передачі показів приладів обліку
- До уваги споживачів електроенергії: представник Тolk працюватиме у Перечині за новою адресою
- Міненергетики спростувало фейк про застосування графіків відключень електроенергії з 1 жовтня 2023 року
- Закарпаттяенергозбут (Тolk) радить бізнесу оптимізувати споживання електроенергії на підприємстві – це допоможе заощаджувати.
- Усі аварійні бригади ПрАТ «Закарпаттяобленерго» задіяні на відновлювальних роботах після грози
- Ціна електроенергії зросла. Як зменшити суму в рахунку?
- Розіграш iPhone 13 від Tolk серед закарпатців на фінішній прямій. Поспішайте взяти участь!
- ПрАТ «Закарпаттяобленерго» звернулося до споживачів з проханням економити електроенергію у вечірні години
- Банкам дозволили блокувати рахунки українців-боржників. Закарпаттяенергозбут просить не допускати боргів
- Закарпатці можуть реструктуризувати борги за електрику. Що це і як працює?
- Закарпатці боргують за електрику понад 100 мільйонів гривень
До цієї новини немає коментарів