Ужгородська міськрада розширює співпрацю з представництвом міжнародної організації GIZ Україна

Ужгородська міськрада розширює співпрацю з представництвом міжнародної організації GIZ Україна
Німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft f?r Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH відібрала Ужгород для поглибленої співпраці у сфері місцевого економічного розвитку. Проєкт «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, передбачає підтримку до березня 2024 року пріоритетних напрямів, серед яких сфера туристичного бізнесу й крафтові виробники.

 

Детальніше про проєкт – на офіційній сторінці представництва Європейського Союзу в Україні https://cutt.ly/CYogvKr

Управління економічного розвитку міста Ужгородської міської ради (https://www.facebook.com/uzhgorod.invest) спільно з комунальною установою «Агенція розвитку Ужгорода» (https://www.facebook.com/uzhdevagency) підготували та подали документи до участі в конкурсі ґрантів щодо системної підтримки малого та середнього підприємництва у містах та місцевих громадах під час пандемії COVID19, де саме Ужгород та ще 11 міст було відібрано для партнерства. Міжнародні експерти відзначили високий рівень ідей та якість спільної заявки.

Проєкт «Tourist restart for Uzhhorod (Uzhhorod ReTour)» орієнтований забезпечити стійкість найбільш вразливих секторів бізнесу міста до кризових явищ шляхом розробки першочергових рекомендацій для бізнесу на основі кращих практик та підтримки туристичного і готельно-ресторанного сектору в Ужгороді.

Згодом Ужгород відібрали для поглибленої співпраці у сфері місцевого економічного розвитку. Проєкт «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» має на меті сприяти регіональним партнерствам між муніципалітетами України та ЄС для ініціювання або активізації двостороннього економічного обміну в заходах з нарощування потенціалу і розбудови стратегій економічного розвитку на місцях. Щонайменше 20 молодих українських підприємців отримають можливість відвідати виробничі активи бізнесу в країнах Європейського Союзу для стажування та обміну досвідом, що покращить їхні знання про міжнародні ринки, допоможе створити мережі для співпраці. Також проєкт пропонує програми міжнародного обміну досвідом у формі короткострокового стажування для представників муніципалітетів.

Уже в листопаді 2021 року делегації перших трьох відібраних міст та представників  GIZ Ukraine (https://www.facebook.com/gizukraine/) пройшли короткострокове стажування на території Німеччини для вивчення досвіду з питань економічного розвитку, а також можливостей підтримки крафтових виробників, креативних індустрій, туризму. До складу учасників стажування від Ужгорода долучилися депутатка міської ради Юліана Бокоч та представники управління економічного розвитку Павло Логвінов й Анастасія Фартушок.

Під час навчального візиту представникам муніципалітетів представили кейси з колишніх промислових регіонів Німеччини, які розвинулися в успішні туристичні проєкти та атракції. До прикладу, «Місто Заліза» Ferropolis, що зуміло з кар‘єру із видобування вугілля  переформатуватися в платформу для проведення 30-тисячних фестивалів, концертів зірок світового масштабу та інших заходів.

Іншим зразком успішного ведення туристичного маркетингу делегаціям представили Гослар – невелике місто біля покинутих вугільних шахт із населенням трохи більше 40 тисяч, що зуміло стати основним туристичним магнітом центральної Німеччини і було включене ЮНЕСКО до списку Світової спадщини.

Ще одним етапом стажування були семінари та конференції з провідними туристичними організаціями Німеччини, такими як «Туристична асоціація регіону світової спадщини Ангальт-Дессау-Віттенберг», «Туристична мережа B2B Саксонії-Ангальт», «Туристичний центр Національного парку TorfHaus».

Відбулася й офіційна зустріч з бургомістром Віттенбергу Йохеном Кірхнером, з керівницею туристично-інформаційного центру пані Крістін Руске і директором Wittenberg Marketing GmbH Маркусом Затлером.

Представники Ужгородської міської ради детально вивчили моделі співпраці між суб’єктами туристичного сектору та приватних ініціатив, що стали магнітами для залучення туристів й відвідувачів німецьких міст,  а міжнародні експерти дали позитивну оцінку вже впровадженим ініціативам міської ради, серед яких «Туристичний путівник» та каталог ужгородських виробників «Ужгородський кошар».

Для впровадження досвіду та системного розвитку туристичної галузі 15 грудня в Ужгороді заплановано координаційну зустріч керівництва міста із суб’єктами туристичної галузі – туристичними операторами, гідами, керівниками музеїв, рестораторами, готельєрами, організаторами фестивалів, агенцій розвитку, представниками навколишніх  громад, профільного факультету УжНУ, іншими експертами для узгодження пріоритетних завдань та підготовки «Плану дій з розвитку Ужгорода як туристичного міста».  Заплановано 6 місяців для розробки та ухвалення цього документу, після чого успішний досвід буде використаний для інших міст України.

Довідково. Проєкт «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується GIZ. Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримки інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання.

Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

23 грудня 2021р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів