На кордоні з ЄС потрібно ще мінімум три пункти пропуску - голова Закарпатської ОВА

Начальник Закарпатської ОВА Віктор Микита заявив про необхідність відкриття ще щонайменше трьох пунктів пропуску на кордоні з ЄС, щоб мінімізувати шкоду економіці від блокування кордону європейськими перевізниками.«Критично потрібно ще як мінімум три пункти пропуску (на кордоні з ЄС - ред.), це можна зробити за два найближчі роки. КПП можуть бути будь-де по всій довжині кордону, дотичній до міжнародних доріг», - зазначив Микита.
За його словами, зараз блокування кордонів «душить» економіку країни. Розбудова ж прикордонної інфраструктури змінить ситуацію.
«Словаччина, Угорщина та Румунія максимально зацікавлені стати транзитними країнами. Закарпаття відіграє в цьому дуже важливу роль... Регіон перетвориться на потужний центр логістики. Це - робочі місця, інвестиції і робота бізнесу», - сказав вважає начальник ОВА.
Щоб пришвидшити цю роботу, він висловив пропозицію будувати КПП у межах приватно-державного партнерства.
«Треба дозволити приватному бізнесу будувати ці КПП - в межах приватно-державного партнерства. Бізнес будує хаб - держава організовує необхідну інфраструктуру для функціонування КПП на кордоні. Бізнес заробляє - держава рятує економіку», - сказав Микита.
Він зауважив, що зараз, коли всі гроші держави мають іти на підтримку ЗСУ, бізнесу треба дати можливість інвестувати.
Крім того, за словами голови ОВА, в області також потрібно розбудувати сервісні зони для вантажівок. На сьогодні черга автомобілів для перетину кордону становить близько 70 км. «Аварійну ситуацію з фурами на дорогах біля КПП, яка є зараз, треба припиняти. Є інвестори, які готові вкладатися і будувати сервісні зони для вантажівок з «єЧерги»: стоянка, душ, харчування, проживання», - сказав він.
Як повідомлялося, польські перевізники 6 листопада розпочали блокаду руху вантажівок біля трьох найбільших пунктів пропуску на кордоні з Україною: «Корчова - Краківець», «Гребенне - Рава-Руська», «Дорогуськ – Ягодин». Серед основних вимог - повернення практики дозволів для українських перевізників, скасованої угодою з Європейським Союзом до 30 червня 2024 року.
До теми
- Більше прозорості, менше паперів: на Закарпатті обговорили нову систему митної авторизації
- На Закарпатті стартувала літня оздоровлювальна кампанія-2025
- Відбулося розширене засідання Ради безбар’єрності Закарпатської області
- Закарпатці можуть подавати заяви на посаду фахівця з супроводу ветеранів
- На шляху до безбар’єрного суспільства: на Закарпатті об’єднали зусилля влада й громадськість
- У Закарпатській ОВА відзначили працівників легкої промисловості
- Територіальні громади Закарпаття залучаються до транскордонної співпраці
- На Закарпатті з робочим візитом керівник Дніпропетровської ОВА
- У травні на Закарпатті оформили понад 58 тис. внутрішніх та закордонних паспортів
- На Закарпатті обговорили перспективи співробітництва українських та румунських фермерів
- Дитячий будинок сімейного типу, евакуйований із Дніпровщини, отримав новий дім на Закарпатті
- В облдержадміністрації підбили підсумки Національного тижня безбар’єрності
- Мирослав Білецький: "Формування генеральних планів та стратегії розвитку – важливі документи для кожної громади"
- 7 закладів фахової передвищої освіти та 7 закладів вищої освіти працюють на Закарпатті
- У закарпатських автошколах виявили порушення податкового законодавства на 900 тис. грн
- Актуально для підприємців: в ОВА надали роз’яснення щодо листа Мінекономіки стосовно перевірки критично важливих підприємств
- Платники Закарпатської області сплатили понад 4 млрд 180,5 млн грн ЄСВ
- Допомога, що змінює життя: в Ужгороді працює унікальний Центр реабілітації осіб з інвалідністю
- Безбар'єрність – не про зручність, а про гідність: влада враховує пропозиції та зауваження військових з інвалідністю
- Закарпаття стало майданчиком для проведення Загальноукраїнського форуму виробників виноробної продукції
До цієї новини немає коментарів