На кордоні з ЄС потрібно ще мінімум три пункти пропуску - голова Закарпатської ОВА

Начальник Закарпатської ОВА Віктор Микита заявив про необхідність відкриття ще щонайменше трьох пунктів пропуску на кордоні з ЄС, щоб мінімізувати шкоду економіці від блокування кордону європейськими перевізниками.«Критично потрібно ще як мінімум три пункти пропуску (на кордоні з ЄС - ред.), це можна зробити за два найближчі роки. КПП можуть бути будь-де по всій довжині кордону, дотичній до міжнародних доріг», - зазначив Микита.
За його словами, зараз блокування кордонів «душить» економіку країни. Розбудова ж прикордонної інфраструктури змінить ситуацію.
«Словаччина, Угорщина та Румунія максимально зацікавлені стати транзитними країнами. Закарпаття відіграє в цьому дуже важливу роль... Регіон перетвориться на потужний центр логістики. Це - робочі місця, інвестиції і робота бізнесу», - сказав вважає начальник ОВА.
Щоб пришвидшити цю роботу, він висловив пропозицію будувати КПП у межах приватно-державного партнерства.
«Треба дозволити приватному бізнесу будувати ці КПП - в межах приватно-державного партнерства. Бізнес будує хаб - держава організовує необхідну інфраструктуру для функціонування КПП на кордоні. Бізнес заробляє - держава рятує економіку», - сказав Микита.
Він зауважив, що зараз, коли всі гроші держави мають іти на підтримку ЗСУ, бізнесу треба дати можливість інвестувати.
Крім того, за словами голови ОВА, в області також потрібно розбудувати сервісні зони для вантажівок. На сьогодні черга автомобілів для перетину кордону становить близько 70 км. «Аварійну ситуацію з фурами на дорогах біля КПП, яка є зараз, треба припиняти. Є інвестори, які готові вкладатися і будувати сервісні зони для вантажівок з «єЧерги»: стоянка, душ, харчування, проживання», - сказав він.
Як повідомлялося, польські перевізники 6 листопада розпочали блокаду руху вантажівок біля трьох найбільших пунктів пропуску на кордоні з Україною: «Корчова - Краківець», «Гребенне - Рава-Руська», «Дорогуськ – Ягодин». Серед основних вимог - повернення практики дозволів для українських перевізників, скасованої угодою з Європейським Союзом до 30 червня 2024 року.
До теми
- Закарпаття — один з 10 демонстраційних регіонів, де стартувала реформа системи догляду дітей
- Леся Карнаух: ДПС відкрила в регіонах 20 Офісів податкових консультантів для підтримки платників податків
- Під час діалогу влади з бізнесом обговорять законопроєкт «Про ринок деревини»
- Закарпаття та Житомирщина: обмін досвідом у соціальній сфері
- Вакцинація, амбулаторне лікування та співпраця з громадами: що допомагає і що гальмує боротьбу з туберкульозом та ВІЛ на Закарпатті
- На Закарпаття релокують кілька навчальних закладів із Донеччини
- Сьогодні на Закарпатті починають діяти оновлені критерії для надання статусу критичності підприємствам. Яка головна новація?
- 45 заявок надійшло цьогоріч на обласний конкурс стартапів
- За 7 місяців 2025 року Закарпаття спрямувало на закупівлю БПЛА, РЕБів та інших засобів оборони близько 378 млн грн
- Закарпаття отримає від ЄС майже 716 тис. євро гранту для підвищення ефективності надання допомоги в гірських районах
- Оприлюднено постанову про виїзд за кордон чоловіків 18-22 років
- Уряд України оновив правила перетину державного кордону. Кого вони стосуються і коли запрацюють
- Мирослав Пацкан: втечі від мобілізації є загрозою довіри до правоохоронної системи регіону
- Вакцинація новонароджених, ситуація з туберкульозом і ВІЛ - ключові теми обговорили в ОВА
- У Києві обговорили Національну програму шани Захисників: долучилося й Закарпаття
- На Закарпатті реалізовують проєкт школи без паперів та бюрократії «Мрія»
- Японські партнери готові посилити соціальну сферу та енергоефективність Закарпаття
- В облдержадміністрації провели позапланове засідання регіональної комісії ТЕБ та НС - про що йшлося?
- Закарпаття працює над розвитком мережі центрів безпеки громадян
- З початку навчального року на Закарпатті працюватимуть 45 осередків для вивчення курсу «Захист України»
До цієї новини немає коментарів