Енергопостачальна компанія на Закарпатті пропонує низку вакантних посад
Ужгородський Центр обслуговування клієнтів має вакантні посади менеджера й фахівця по роботі зі споживачем, зокрема, шукаємо двох працівників для роботи в Ужгороді й трьох – у Великому Березному. Фахівці потрібні і в Хусті й Тячеві. А в Ужгороді шукаємо ще й оператора кол-центру, тож будемо раді комунікабельним, активним людям.
Знайомтеся з вимогами й телефонуйте нам – з задоволенням поспілкуємося!
Фахівець по роботі зі споживачем. Вимоги:
- освіта відповідного напряму підготовки;
- впевнений користувач ПК (пакет офісних програм Excel, Word);
- додатковою перевагою буде досвід роботи в енергетичній сфері;
- здатність працювати з великим обсягом інформації;
- навички комунікації, аналізу, обробки, структурування;
- прагнення до професійного і особистого розвитку.
- грамотність, відповідальність, ініціативність, комунікабельність, уважність, бажання вдосконалюватись, навчатись, працювати в команді, самоорганізованість, багатозадачність.
Менеджер по роботі зі споживачем. Вимоги:
- освіта відповідного напряму підготовки;
- впевнений користувач ПК (пакет офісних програм Excel, Word);
- здатність працювати з великим обсягом інформації;
- навички комунікації, аналізу, обробки, структурування;
- прагнення до професійного і особистого розвитку.
- грамотність, відповідальність, ініціативність, комунікабельність, уважність, бажання вдосконалюватись, навчатись, працювати в команді, самоорганізованість, багатозадачність.
В обов’язки фахівців та менеджерів товариства входить, зокрема, підготовка та подання звітності за напрямком роботи за відповідними формами, прийом споживачі та надання їм компетентних та кваліфікованих консультацій і роз’яснень тощо.
Оператор кол-центру. Вимоги:
- Вища, неповна вища, середня спеціальна освіта.
- Відповідальність, комунікабельність та енергійність.
- Вміння слухати, навички спілкування з людьми по телефону,
- мислення орієнтоване на споживача.
- Працювати в команді, здатність виконувати багато різних завдань,
- вирішувати конфлікти, оперативно реагувати на вхідні звернення
- споживачів електричної енергії, що надходять через засоби
- телекомунікації (телефон, електронна пошта, форма зворотного
- зв’язку на сайті товариства).
- Вільне володіння українською мовою.
- Навички роботи на комп’ютері (MS Office, БД).
Обов’язки: забезпечує прийом вхідних звернень споживачів електричної енергії, що надходять через засоби телекомунікації (телефон, електронна пошта, форма зворотного зв’язку на сайті товариства) та обробляє їх відповідно до визначених алгоритмів обслуговування та стандартів роботи операторів кол-центру.
Умови праці:
- повний робочий день: Пн-Чт 08:00- 17.00, Пт- 08:00-16.00,
- перерва з 12:00 до 12:48, Сб, Нд- вихідний;
- можливість професійного та кар'єрного зростання;
- оплачувана відпустка;
- робота в команді професіоналів;
- офіційне працевлаштування.
Детальніше ознайомитися з умовами та особливостями праці можна під час співбесіди з керівником підрозділу. Проконсультуємо за номерами телефонів:
- центральний офіс: (0312) 61-71-00, (0312) 429927
- Центри обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log
Слідкуйте за нашими вакансіями:
- на сайті - https://zakarpatzbut.energy/pro-kompaniiu/vakansiyi
- на нашій сторінці в Фейсбук: https://www.facebook.com/zakenergozbut/
Звертайтеся, ми раді новим співробітникам у команді!
До теми
- Графік роботи ТОВ «Закарпаттяенергозбут» під час новорічно-різдвяних свят
- 9211 разів аварійна служба 104 виїжджала на виклики закарпатців з початку року
- У Боздоському парку в Ужгороді оновили алею, яка довгий час була у занедбаному стані
- В Україні запроваджують нові графіки відключення світла: у ДТЕК пояснили, що зміниться вже відзавтра
- Євроколію на ділянці "Чоп-Ужгород" не зможуть побудувати до кінця року
- В Ужгороді найвища у країні вартість оренди житла у співвідношенні до зарплати
- "Закарпаттяобленерго" оприлюднило графік погодинних відключень світла на вівторок, 26 листопада
- Як непобутовим споживачам передавати показники лічильника? Новий сервіс для компаній від «Закарпаттяобленерго»
- На екологічних острівцях АВЕ Ужгород тепер можна здати Tetra Pak
- Держпродспоживслужба в Закарпатській області закликає не допускати стихійну торгівлю - почастішали випадки захворювання свиней на африканську чуму
- Субсидії на опалювальний період призначаються автоматично, без додаткових звернень - Закарпатська ОВА
- Відключення електроенергії на Закарпатті повертаються: графік на завтра, 18 листопада
- На закарпатських дорогах місцевого значення чергуватиме спецтехніка
- Не зволікати з викликом газовиків, якщо є явні ознаки витоку газу - наголошують у Закарпатській філії ТОВ «Газмережі України»
- На Закарпатті понад 5 тисяч домогосподарств встановили сонячні панелі
- Закарпатці газифікують будинки: які документи слід подати для цього?
- Закарпатські патрульні завершили осіннє комісійне обстеження вулично-дорожньої мережі
- На Закарпатті у вересні найбільше здорожчали яйця, олія та борошно. Натомість здешевшав цукор
- Майже 150 тисяч закарпатців вирішили свої «газові питання» за 9 місяців поточного року
- Усі котельні Закарпаття готові до опалювального сезону
До цієї новини немає коментарів