Закарпаттяенергозбут нагадує: при оплаті рахунків за електроенергію не забувайте звіряти реквізити

Закарпаттяенергозбут нагадує: при оплаті рахунків за електроенергію не забувайте звіряти реквізити
Компанії Групи Tolk зіштовхуються з ситуаціями, коли клієнти сплачують кошти за спожиту електроенергію на неправильні рахунки. Це стосується як побутових, так і непобутових споживачів.

 

Такі ситуації можуть виникати з різних причин. Найпоширеніша така: у програмних рішеннях різних банків можуть «підтягуватись» невірні чи застарілі шаблони реквізитів постачальника.

Інша причина: споживач-підприємець може помилково надіслати кошти, які мають піти в оплату електроенергії, в оплату послуги з розподілу.

Можуть помилитися при введенні реквізитів і в касах банківських установ,  у поштових відділеннях тощо.

Через ці та подібні причини оплачені споживачем кошти потрапляють на невірні рахунки, що й призводить до їхнього невчасного зарахування. Як наслідок, виникає заборгованість за особовим рахунком споживача, якому після цього доводиться витрачати багато часу та зусиль, щоб знайти кошти, повернути їх, спрямувати за належністю.     

Щоб уникнути таких неприємних ситуацій в компаніях Групи Tolk радять звіряти рахунки при оплаті.

Вірні реквізити для зарахування коштів в оплату спожитої електроенергії можна знайти:

-          на рахунках компаній-постачальників електроенергії;

-          в особистих кабінетах компаній Групи Tolk;

-          на офіційних сайтах компаній, що входять до Групи Tolk.

 Детальне роз’яснення з цього приводу: https://youtu.be/f2GbXK8CgBY

Група Tolk вдячна всім споживачам за вчасні розрахунки за спожиту електроенергію – це запорука стабільного електропостачання ! 

 

16 лютого 2024р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів