Два роки роботи Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk) в Ужгороді

Два роки роботи Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk) в Ужгороді
Рівно два роки тому, 17 лютого 2022 року, в Ужгороді відчинив свої двері для відвідувачів новий сучасний комфортабельний Центр обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk).

 

Створений потужною командою фахівців у сфері енергетики, забезпечений фаховою підтримкою на всіх рівнях ЦОК надає послуги сотням тисяч мешканців Ужгорода та Ужгородського району.

«Десятки звернень щодня, сотні фахових консультацій щомісяця – наш Центр обслуговування клієнтів надає численні послуги у сфері постачання електроенергії, – каже керівник Цжгородського ЦОКу Ярослав Габор. – Приймаємо побутових та непобутових споживачів, укладаємо угоди, консультуємо з приводу нарахувань, допомагаємо розібратися в складних питаннях електропостачання. Намагаємось забезпечити високий рівень обслуговування, адже головне в нашій роботі – задоволений клієнт».

Наталія Німець, директорка ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Група Tolk) вважає, що високих показників у роботі Ужгородського ЦОК не вдалося б забезпечити без потужної команди професіоналів.

«Вдячна кожному, хто впродовж усього часу працює в команді, хто вкладає в нашу нелегку, але таку відповідальну роботу всю душу. Саме завдяки вашій копіткій праці нам вдається в нелегких нинішніх умовах виконувати найважливішу місію – давати людям світло й тепло. Впевнена у вашій успішній роботі і в майбутньому. Разом розвиваємось та рухаємось до Перемоги!»     

Ужгородський Центр обслуговування клієнтів приймає споживачів за адресою: м. Ужгород, вул. Крилова, 10.

Графік роботи: понеділок - п'ятниця з 08:00 до 18:00.

Контактні номери телефонів: (0312) 61-25-75, (0312) 42-99-41

Адреса для листування: [email protected]

 

Звертайтесь, приходьте, фахівці Ужгородського ЦОК завжди нададуть кваліфіковану допомогу та консультацію!

 

19 лютого 2024р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів