Із 1 квітня завезти гуманітарну допомогу буде можливо лише з використанням онлайн-системи

31 березня завершується перехідний період, під час якого в Україну можна було завозити гуманітарну допомогу, використовуючи паперові декларації. З 1 квітня завезти гуманітарну допомогу до України буде можливо лише з використанням Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги.
Ці зміни впроваджуються для того, щоб зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою для всіх: для фондів і волонтерів, для організацій та інституцій, які отримують допомогу, і для держави. Цифровий механізм дозволить позбутись паперів, а, значить, і зловживань під час завезення та розподілу гуманітарної допомоги. А ще – дасть можливість фондам та громадським організаціям зберігати всю історію завезення гуманітарної допомоги в одному місці.
“Нові правила завезення гуманітарної допомоги в першу чергу важливі, щоб гуманітарна допомога точно доходила до тих, кому вона дійсно потрібна. Цифрова система дозволить бачити весь рух гуманітарки від потрапляння її до України до розподілу. Також система допоможе відслідковувати, що планується до завезення, впливати на цей процес через збір інформації про реальні потреби в допомозі, запобігати задвоєнню допомоги та спрямовувати її туди, де в цьому є найбільша потреба. Наприклад, типовою є ситуація, коли в одну й ту саму громаду різні організації завозять схожу допомогу, а інші громади залишаються з незакритою потребою.
Цифровізація процесу ввезення та обліку гуманітарної допомоги – це якісний запобіжник розкраданням та зловживанням в цій сфері. Ми не правоохоронний орган, але відповідаємо за політику у сфері гуманітарної допомоги і тому створюємо зручні для всіх інструменти, щоб таких ситуацій не було”, – наголосила Міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.
З моменту запуску цифрової системи https://good.gov.ua/ до офіційного Реєстру отримувачів гуманітарної допомоги приєдналось більше ніж 8 тисяч отримувачів. Усі ці організації можуть легально завозити гуманітарну допомогу. За час роботи цифрового механізму у системі було сформовано понад 18 тисяч записів про вантажі та 12,5 тисяч декларацій.
“Останні 4 місяці ми удосконалювали цифрову систему, і весь цей час перебували у тісній комунікації з волонтерами. Я вдячний їм за якісний зворотній зв’язок, який дозволяє нам працювати над системою. Загалом, ми підходимо до вирішення проблем у сфері гуманітарної допомоги стратегічно. Вже кілька місяців працює робоча група із числа волонтерів, з якою ми спільно напрацьовуємо шляхи вирішення болючих питань”, – сказав Назар Танасишин, заступник Міністра соціальної політики.
Нагадаємо, до 1 квітня ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий.
Детальну інструкцію з користування системою можна знайти за посиланням. Також за посиланням можна знайти відповіді на запитання, які найчастіше виникали під час запровадження нових правил.
До теми
- Підтримка ворога — шлях за ґрати: закарпатська прокуратура попереджає про наслідки держзради
- Контроль тендерів на Закарпатті: 137 моніторингів та 12 перевірок за пів року
- Фахівці ГУ Держгеокадастру у Закарпатській області надали вже понад 32 тисячі адмінпослуг у сфері земельних відносин
- Ужгородська міська рада виготовила паспорт Чорного озера, земля матиме рекреаційне призначення
- На Закарпатті працюють над розбудовою мережі ветеранських хабів
- Понад 100 послуг для ВПО, які проживають в Ужгороді, надали працівники ЦНАПу за допомогою «Мобільного кейсу»
- На Закарпатті на реалізацію проєкту «єРобота: Власна справа» спрямували 99,4 млн грн
- Відбулася сесія Ужгородської міської ради - які рішення прийнято?
- Закарпаття продовжує підтримувати захисників - спрямували ще понад 19 мільйонів гривень
- 1212 клієнтів звернулися за консультаціями до офісів «Зроблено в Україні» на Закарпатті з початку року
- ТОП-10 вакансій від Закарпатської обласної служби зайнятості
- Компенсацію витрат за працевлаштування ВПО цьогоріч отримали вже 84 роботодавці області
- Закарпаття стало майданчиком для VII Міжнародного безпекового форуму «Україна – ЄС – НАТО: стратегічні ініціативи в умовах глобальної кризи»
- Результати Ярмарку вакансій на Закарпатті: 143 людини вже працевлаштовані, 20 жінок здобувають нову професію
- В Ужгороді з 1 липня запрацювала автоматизована систему обліку оплати проїзду: на що варто звернути увагу?
- На Закарпатті підписали меморандум для розвитку сімейних форм виховання дітей
- В ОВА обговорили реалізацію на Закарпатті Стратегії забезпечення права кожної дитини в Україні на зростання в сімейному оточенні
- Підтримка ветеранів – інвестиція в майбутнє: онлайн-зустріч Закарпатської ОВА вже завтра
- 447 осіб з інвалідністю скористалися послугами Закарпатської служби зайнятості з початку року
- В ОВА обговорили нові підходи до вирішення трудових конфліктів
До цієї новини немає коментарів