«Світло можливостей 2.0»: безоплатний проєкт для підвищення конкурентоспроможності малого й середнього бізнесу
Перший етап стартував у 2023 році й допоміг 15 підприємствам розробити SMM-стратегії та налагодити комунікації в соціальних мережах. Серед учасників проєкту були такі українські компанії як reкava, Garne, Lol&Pop, Фабрика Едісона, Ever and Ever, Lumof, Acropolis, К.Текс та інші.
«За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої у такому чіткому та деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, але й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу з чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку та ЦА», – додає співзасновниця бренду Lol&Pop Олена Токар.
Оскільки ініціатива викликала значний інтерес серед українських компаній, агенція запустила другий етап, «Світло можливостей 2.0», та розширила перелік запропонованих послуг для бізнесів. Окрім розробки комунікаційних стратегій для соціальних мереж, бізнеси отримають:
-
консультації з формування планів розвитку та виходу на експорт
-
створення/оновлення айдентики брендів
-
послуги з аудиту та рекомендації по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес
«Проєкт «Світло можливостей 2.0» дозволяє малим та середнім бізнесам на безоплатній основі оновити власні комунікаційні стратегії в соціальних мережах разом з експертами, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів. Під час першого етапу проєкту ми зрозуміли, як модифікувати його таким чином, щоб дати бізнесам індивідуальний перелік послуг, що підсилять їхню маркетингову діяльність. Ми збільшили лінійку послуг у межах проєкту та розширили кількість бізнесів-учасників до 30», – зазначає засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.
Допомагатимуть учасникам фахівці агенції Svitlo та запрошені експерти, зокрема, Ольга Гвоздьова – радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту (ЕЕРО )та консультантка з експорту. Послуги з аудиту та рекомендації щодо побудови відділу продажів нададуть працівники консалтингової компанії Let’s Call зі стажем роботи понад 9 років.
Проєкт передбачає чотиримісячну індивідуальну роботу бізнесів з командою з 15 експертів, яка включає основні та додаткові безоплатні послуги. Бізнеси отримають практичні поради та настанови, які сприятимуть розвитку бренду та підсилять конкурентоспроможність бізнесу як на українському, так і на закордонних ринках.
У квітні 2024 до проєкту долучились 3 українські бренди, нині триває другий етап відбору для участі. Проєкт триватиме до грудня 2024 року включно. Відбір учасників проєкту «Світло можливостей 2.0» відбуватиметься у два етапи: заповнення анкети-заявки та інтерв’ю з фахівцями Svitlo Agency. Подати анкету та ознайомитися з деталями участі можна за посиланням: https://svitlo-agency.com.ua/svitlo-mozhlivostey-2-0
Посилання на анкету «Світло можливостей»: https://forms.gle/QL9diyBmhtpcdYKW8
Довідково:
-
Комунікаційна агенція Svitlo вже 10 років працює у сфері маркетингу та допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Експерти працюють з соціальними, культурними та комерційними проєктами на європейському ринку. З 2023 створили проєкт «Світло можливостей», мета якого – допомогти малому та середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів, та покращити конкурентоспроможність.
-
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
До теми
- Скільки коштує "круть": в Україні відновили замовлення індивідуальних номерів:
- Вісім закарпатських підприємств увійшли до престижного Всеукраїнського рейтингу «Сумлінний платник податків – 2023»
- Попри війну: туристичний збір поповнив бюджет Закрапаття нна 18 млн грн
- Держбюджет на 2025 рік: скорочення соціальних видатків і зростання оборонних витрат
- Закарпатська митниця заявила, скільки саме митних платежів скерувала в дохід держави
- “Тисяча Зеленського”: чому Уряд вирішив підтримати українців грошима, і хто може претендувати на виплати?
- Посилення української ідентичності: грантовий конкурс проєктів від програми USAID «Мріємо та діємо»
- Можливості для ужгородських підприємців: EIT презентує грантові та інші програми
- Стало відомо, який середній розмір пенсії на Закарпатті
- SHEMAX: інсайти експортера
- На Закарпатті за 9 місяців сплатили понад 15 млн гривень туристичного збору
- Можливості для молоді із малих громад: відкрито реєстрацію на програму бізнес-підтримки LIFT
- Надходження до місцевих бюджетів Закарпаття за 3 квартали 2024року зменшились на 12,8%
- 16 виробників та 4 торгівельні мережі Закарпаття долучилися до участі у програмі Національний кешбек
- Майже 31,5 мільйон до бюджету: аудитори Закарпаття домагаються відшкодувань втрат та виявляють порушення і ризики
- Забуті мільйони: як українські посадовці "помиляються" у деклараціях
- Майже 8 мільярдів гривень ЄСВ сплатили закарпатські платники з початку року
- Закарпатська митниця оснащується сучасними технічними засобами контролю для ефективного виявлення правопорушень
- До місцевих бюджетів Закарпаття з початку року надійшло понад 6,4 млрд грн податків
- Закарпатці сплатили понад 527 млн грн військового збору
До цієї новини немає коментарів