«Світло можливостей 2.0»: безоплатний проєкт для підвищення конкурентоспроможності малого й середнього бізнесу
Перший етап стартував у 2023 році й допоміг 15 підприємствам розробити SMM-стратегії та налагодити комунікації в соціальних мережах. Серед учасників проєкту були такі українські компанії як reкava, Garne, Lol&Pop, Фабрика Едісона, Ever and Ever, Lumof, Acropolis, К.Текс та інші.
«За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої у такому чіткому та деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, але й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу з чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку та ЦА», – додає співзасновниця бренду Lol&Pop Олена Токар.
Оскільки ініціатива викликала значний інтерес серед українських компаній, агенція запустила другий етап, «Світло можливостей 2.0», та розширила перелік запропонованих послуг для бізнесів. Окрім розробки комунікаційних стратегій для соціальних мереж, бізнеси отримають:
-
консультації з формування планів розвитку та виходу на експорт
-
створення/оновлення айдентики брендів
-
послуги з аудиту та рекомендації по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес
«Проєкт «Світло можливостей 2.0» дозволяє малим та середнім бізнесам на безоплатній основі оновити власні комунікаційні стратегії в соціальних мережах разом з експертами, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів. Під час першого етапу проєкту ми зрозуміли, як модифікувати його таким чином, щоб дати бізнесам індивідуальний перелік послуг, що підсилять їхню маркетингову діяльність. Ми збільшили лінійку послуг у межах проєкту та розширили кількість бізнесів-учасників до 30», – зазначає засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.
Допомагатимуть учасникам фахівці агенції Svitlo та запрошені експерти, зокрема, Ольга Гвоздьова – радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту (ЕЕРО )та консультантка з експорту. Послуги з аудиту та рекомендації щодо побудови відділу продажів нададуть працівники консалтингової компанії Let’s Call зі стажем роботи понад 9 років.
Проєкт передбачає чотиримісячну індивідуальну роботу бізнесів з командою з 15 експертів, яка включає основні та додаткові безоплатні послуги. Бізнеси отримають практичні поради та настанови, які сприятимуть розвитку бренду та підсилять конкурентоспроможність бізнесу як на українському, так і на закордонних ринках.
У квітні 2024 до проєкту долучились 3 українські бренди, нині триває другий етап відбору для участі. Проєкт триватиме до грудня 2024 року включно. Відбір учасників проєкту «Світло можливостей 2.0» відбуватиметься у два етапи: заповнення анкети-заявки та інтерв’ю з фахівцями Svitlo Agency. Подати анкету та ознайомитися з деталями участі можна за посиланням: https://svitlo-agency.com.ua/svitlo-mozhlivostey-2-0
Посилання на анкету «Світло можливостей»: https://forms.gle/QL9diyBmhtpcdYKW8
Довідково:
-
Комунікаційна агенція Svitlo вже 10 років працює у сфері маркетингу та допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Експерти працюють з соціальними, культурними та комерційними проєктами на європейському ринку. З 2023 створили проєкт «Світло можливостей», мета якого – допомогти малому та середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів, та покращити конкурентоспроможність.
-
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
До теми
- З початку 2025 року Закарпатська митниця вже видала понад 6 тисяч сертифікатів на експорт товарів
- Платники Закарпаття перерахували до зведеного бюджету понад 31,5 млрд грн податкових платежів
- Закарпатська митниця: надходження до Держбюджету щороку зростають - за 11 місяців 22,7 млрд грн
- На Закарпатті податківці видали суб’єктам господарювання 6837 ліцензій на право торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального
- Досягнуто понад 50 мільйонів кВт·год чистої енергії, виробленої завдяки вітрякам у Нижньоворітській громаді
- Закарпатський експорт у 2025 році наблизився до $1 млрд — дані за дев’ять місяців
- У результаті ревізії тергромаді на Закарпатті відшкодовано близько 700 тисяч гривень
- Платники Закарпаття з початку року сплатили майже 11,4 млрд грн ЄСВ
- Понад 6,6 мільярда гривень податків сплатив цьогоріч релокований на Закарпаття бізнес
- На Закарпатті з початку року у місцевих бюджетах – майже 1,3 млрд грн єдиного податку
- Понад 308 млн грн податків сплатили закарпатські лісові господарства ДП "Ліси України" протягом 2024 року
- Інвестиція у майбутнє: релокована компанія SHEMAX презентувала в УжНУ сучасне обладнання
- Платники Закарпаття перерахували до зведеного бюджету майже 27,6 млрд грн податкових платежів
- Понад 20 млрд грн митних платежів скерувала у Держбюджет Закарпатська митниця за 10 місяців 2025 року
- Завищені премії та «загублені» приміщення – порушення на понад 5 мільйонів гривень виявили під час ревізії закарпатської «швидкої»
- На Закарпатті встановлюють три установки для зберігання енергії
- Закарпатські студенти можуть взяти участь у конкурсній програмі “Мій шлях до першого авто”
- На Закарпатській митниці оформили понад 1,4 тисячі вживаних авто: до держбюджету надійшло понад 200 млн грн
- На Закарпатті з початку року у місцевих бюджетах – понад 1,12 млрд грн єдиного податку
- Майже 12,3 млрд грн податку на доходи фізичних осіб перерахували роботодавці на Закарпатті

До цієї новини немає коментарів