Tolk нагадує населенню: при оплаті рахунків за електроенергію перевіряйте реквізити для оплати

Tolk нагадує населенню: при оплаті рахунків за електроенергію перевіряйте реквізити для оплати

 

Час від часу ми отримуємо повідомлення від споживачів про те, що вони сплачують кошти за спожиту електроенергію, але чомусь вони зараховуються не за їхнім особовим рахунком або взагалі не надходять на розрахунковий рахунок товариства. Яка може бути причина та як уникнути непорозумінь?

Причин незарахування коштів та виникнення заборгованості може бути кілька, і найпоширеніша така (про інші інформуватимемо). У програмних сервісах банків при оплаті рахунку за спожиту електроенергію побутовий споживач (населення) у пошуковому рядку зазвичай вводить назву Tolk і сплачує за першими реквізитами, які видала система, забуваючи, що Tolk – це бренд, а постачальник електроенергії до кожної оселі саме ТОВ «Закарпаттяенергозбут».

Саме тому населенню в пошуковику потрібно вводити слово «Закарпаттяенергозбут», а не «Толк», і сплачувати саме на рахунок «Закарпаттяенергозбут».

У тому разі, якщо побутовий споживач скерує кошти на рахунки Tolk, то платежі «зависнуть», їх доведеться шукати, і в підсумку може виникнути заборгованість.

 

На фото внизу наводимо принтскрин, на якому зображено, які назви побутовим споживачам (населенню) потрібно вводити та вибирати при оплаті в банках:

 

 

18 грудня 2024р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів