Абоненти "Джинс" також одержать компенсацію
Абоненти "Джинс" одержать від свого оператора компенсації за проблеми зі зв’язком, що спостерігалися в мережі UMC на минулому тижні в Києві.
Компанія UMC напередодні оголосила про компенсації для контрактних абонентів і користувачів S?M-S?М, які відчували проблеми зі зв?язком протягом 31 серпня ? 2 вересня.
Абоненти передплаченого сервісу "Джинс", який працю? на технічній базі UMC, також одержать компенсації, підтвердили сьогодні, 8 вересня, в UMC.
Для абонентів "Джинс" не буде нараховуватися вартість дзвінків по Україні за період з 31 серпня по 2 вересня 2004 року включно, SMS-повідомлень і послуг WAP, MMS, "мобільний ?нтернет" за три дні і буде додано по 10 гривень на рахунки.
Компенсації будуть виплачені абонентам, які обслуговуються комутатором ?1 у Ки?ві (близько 500 тис. користувачів).
Нагада?мо, що збої в роботі оператора розпочалися 31 серпня. До другої половини дня 1 вересня в Ки?ві додзвонитися на телефони абонентів UMC і віртуального оператора "Джинс", який працю? на технічній базі UMC, було практично неможливо. 2 вересня працездатність мережі покращилася, однак час від часу виникали проблеми зі зв?язком. За відгуками абонентів, подібні проблеми періодично виникали і в інших містах України.
Компанія "Sіemens", постачальник телекомунікаційного устаткування для UMC, поясню? проблеми зі зв?язком у мережі UMC з 31 серпня по 2 вересня різким зростанням активності абонентів.
Для розслідування причин збою у мережі Державним комітетом зв?язку й інформатизації України створена спеціальна комісія.
UMC обслугову? більше 5 млн абонентів, у тому числі 1,5 млн абонентів віртуального оператора "Джинс".
Сьогодні UMC оголосила про те, що встановлю? ще 5 комутаторів на додаток до 11 наявних.
До цієї новини немає коментарів