Найближчим часом усі “маршрутки” знову мають пройти техогляд

В Ужгороді пасажирськими перевезеннями зайнято 294 автобуси, а загалом у місті їх 600, понад 300 з яких просто стоять на територіях підприємств, здебільшого не використовуються, але й не знімаються з обліку

 

Ініціатором цього став відділ промисловості, транспорту та зв’язку Ужгородської міськради. Як пояснив його завідуючий Володимир Талісман, раніше техогляд автомобілів проводився раз на рік, але враховуючи сумний досвід інших міст, де почастішали серйозні аварії за участю громадського транспорту, 13 червня на комісії було прийнято рішення провести ще один комплексний огляд (останній проводився у грудні минулого року). На відміну від попередніх, до нього вперше залучено й головного санітарного лікаря Ужгорода.

Огляд цього тижня вже розпочали на території УДАІ, де для цього є всі необхідні умови, і триватиме він орієнтовно до 14 липня. Начальник сектору державної автомобільно-технічної інспекції УДАІ Василь Філіп каже, що машини, до яких виникнуть зауваження, зможуть після усунення недоліків прийти на повторний техогляд. До речі, за підсумками минулорічної акції 40 мікроавтобусів мали відхилення від ГОСТУ (в них встановлювали додаткові сидіння, розвертали їх у протилежний бік і т.п.), а 12 через незадовільний стан так і не повернулися на маршрути — замість них перевізникам порекомен- дували придбати габаритніші “БАЗи”.

Ці машини більше підходять до умов міста і в години пік хоч дещо розвантажать як вулиці, так і пасажиропотік. Василь Антонович відзначив: наразі огляд засвідчує значно кращий технічний стан автобусів, ніж був узимку, хоча підбивати підсумки поки що, звісно, зарано.

Володимир Талісман, у свою чергу, підкреслив: значна увага акцентуватиметься на водіях, оскільки в Ужгороді трапилися 4 ДТП з вини “маршрутників”. Один випадок взагалі кричущий: на першому маршруті перевізник посадив за кермо чоловіка, хворого на епілепсію, і той дорогою знепритомнів, а машина врізалася в дерево. На щастя, обійшлося без жертв, але ж було знехтувано цілим рядом правил, у тому числі й обов’язковим медоглядом перед рейсом. Отож тепер перевірятимуть, чи в порядку у водіїв документи і чи є у них відповідна категорія, чи не прострочена медична картка і чи укладено договір із перевізником. Основну відповідальність за стан автобуса та водія несе саме перевізник, з нього й питатимуть у випадку чого.

До відома. В Ужгороді пасажирськими перевезеннями зайнято 294 автобуси, а загалом у місті їх 600, понад 300 з яких просто стоять на територіях підприємств, здебільшого не використовуються, але й не знімаються з обліку. Відтепер комісійний огляд усім доведеться проходити двічі на рік.

 

05 липня 2008р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів