ДЛЯ ПОТЕРПІЛИХ ВІД ПАВОДКУ ПРАЦЮЮТЬ "ГАРЯЧІ ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ"
Громадяни, що потерпіли від паводка, можуть звернутися зі своїми проблемами та пропозиціями за телефонами "гарячої лінії", які працюють цілодобово
Громадяни, що потерпіли від паводка, можуть звернутися зі своїми проблемами та пропозиціями за телефонами "гарячої лінії", які працюють цілодобово: в обласній державній адміністрації – 61-34-19, 61-20-20; в головному управлінні МНС України в Закарпатській області – 61-72-99. Також в режимі "гарячої лінії" працюють телефони у постраждалих районах: в Рахівській райдержадміністрації – 2-50-28, Тячівській райдержадміністрації – 3-30-53 та Хустській райдержадміністрації – 5-22-51.
Управління інформації
та зв’язків із громадськістю облдержадміністрації
До цієї новини немає коментарів