В Ужгороді сьогодні не виїхали або зійшли з маршрутів через неякісне пальне більше половини міських автобусів
Маршрутні таксі й автобуси не виїхали або зійшли з маршрутів через замерзання палива
В Ужгороді сьогодні не виїхали або зійшло з маршрутів через неякісне паливо понад 50 % міського транспорту. Про це сьогодні кореспондента УНІАН повідомив начальник відділу промисловості, транспорту, зв’язку та з питань державно-технічного нагляду Ужгородської міської ради Володимир ТАЛІСМАН.
З його слів, маршрутні таксі й автобуси не виїхали або зійшли з маршрутів через замерзання палива.
"Загалом в Ужгороді на міських маршрутах працюють 303 автобуси, з них 61 — на дизельному паливі, 242 - на газові. З останніх не виїхали чи зійшли з маршрутів понад 50 %;
З-поміж тих, котрі працюють на дизельному паливі, не виїхало 70 %", - уточнив В. ТАЛІСМАН.
Він також додав, що з тих, котрі працюють на дизелі, це великі автобуси (марки "Богдан", "Еталон"), що обслуговують основні й стратегічно важливі маршрути: перевозять людей з найбільшого так званого "спального мікрорайону" Ужгорода в різні кінці міста.
Причина, через які не виїхали автобуси — замерзання дизельного палива, а в автомобілях, що працюють на газові, - газові редуктори.
В. ТАЛІСМАН припускає, що в автобуси на заправках заливають замість зимового дизпалива все ж таки літнє, а на газових заправках не осушують газ.
Як повідомив УНІАН інженер однієї з заправок Ужгорода, який побажав залишитися неназваним, є два види дизпалива – літнє й зимове. Літнє має у собі більше парафіну. Взимку авто заправки повинні продавати відповідний сорт палива, який можна експлуатувати при низьких температурах. Такий сорт палива їм має постачати завод, Останній, у свою чергу, повинен за спеціальною технологією забирати парафін, бо він під час низької температури кристалізується і забиває патрубки. Оскільки ж машини перестають чи не працюють взагалі на такому дизпаливі, це означає, що парафін ніхто не відфільтровує.
Крім того, за словами інженера, на зиму кожна газова заправка повинна продавати газ, який, згідно з держстандартами, під час заправки за допомогою спеціального обладнання повинні висушувати. Якщо газові редуктори не працюють, це означає, що газ не висушують і на редукторах осідає конденсат. Зрозуміло, що під час низької температури він просто замерзає.
Як вплинути на авто заправки, В. ТАЛІСМАН поки що не знає. Не виключено, що звертатимуться в Управління з захисту прав споживачів у Закарпатській області та в інші компетентні служби, аби перевірили якість палива та умови його продажу на заправках області.
УНІАН
До цієї новини немає коментарів