Транзитний потенціал Закарпаття у сфері туризму використовується недостатньо

Про це свідчить опитування проведене відділом досліджень та аналізу ринку <<Туристичного інформаційного центру Закарпаття>>.

 

Метою проведення дослідження, було виявлення ступеня зацікавлення та
обізнаності подорожуючих іноземців, щодо туристичних та рекреаційних
можливостей Закарпаття.

Переважна більшість 85% повідомили, що не знають про існуючі
пропозиції та можливості щодо відвідання музеїв, чи замовлення
екскурсійних програм по місту Ужгороду, Мукачеву, та по Закарпаттю
загалом. 73% повідомили що не обізнані з можливостями відпочинку, але
було б цікаво прочитати інформацію на їх мові. З них 15% повідомили,
що з задоволенням відвідали б музей, чи придбали сувенір, путівник на
зрозумілій для них мові.
45% повідомило, що було б добре, якби на кордоні була значно більше
інформації про туристичні можливості Закарпаття, зокрема про події, що
відбуваються, програми.
Окремим блоком питань, в рамках дослідження вивчався потенціал
закладів розміщення, харчування.
Так 27% відзначили, що харчувались у закладах громадського харчування,
у прикордонній зоні. Як показали результати опитувань, 25%
подорожуючих транзитом перетнули Закарпаття, по автодорозі, і не
зупинялись в Ужгороді чи Мукачево. 17% з них зупинились коло
сувенірних магазинів, чи закладів харчування. 88% повідомило, що не
зупинялись у засобах розміщення на території Закарпаття, оскільки
транзитом перетинають область. А 65% виїжджаючих перебували на
території Закарпаття менше одного дня, і перебували з метою здійснення
закупівлі паливно - мастильних матеріалів. 17% купили деякі товарні
групи продуктів харчування.

Опитування проводилось у період з 3 по 6 березня, на території
прикордонних переходів Ужгород (Україна - Словаччина) та Чоп (Україна
- Угорщина), загалом було опитано 120 власників авто, іноземців, що
здійснювали виїзд з території України.

Довідково: за даними статистики, за 9 місяців 2009 року кордон з
Угорщиною та Словаччиною на Закарпатті перетнуло понад 1 млн.
туристів, що на 50% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого
року. Загалом, доля туристичного ринку Закарпаття складає близько 7%
від всеукраїнського ринку.

Відділ досліджень та аналізу ринку
<<Туристичний інформаційний центр Закарпаття>>.

 

09 березня 2010р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів