В Ужгороді зберуться провідні бізнесмени України
18 лютого в Ужгороді пройде подія, яка буде цікава всім тим, хто мріє відкрити власний бізнес - ФранчКемп. Це зустріч власників бізнесу, що розвиваються по франчайзингу, з їхніми потенційними покупцями.
Що ви отримаєте від участь у ФранчКемпі:
ви знайомитесь із власниками франшиз особисто;
ні e-mail листування, ні навіть телефонна розмова не замінять особистого спілкування;
подивіться, хто і як презентує свій бізнес, проаналізуйте для себе наскільки цей бізнес успішний, задайте франчайзеру усі питання, що вас цікавлять;
оберіть найкращого бізнес-партнера, оберіть бізнес, який приноситиме вам не тільки задоволення і сатисфакцію, а й достатньо чесно зароблених грошей, завдяки яким ви облаштуєте ваш добробут і реалізуєте багато-багато своїх мрій.
Перелік франшиз, які будуть представлятися?
1. “Універсальний Прибиральник” (клінінгові послуги, професійне прибирання). Інвестиції: від 15′000 грн.
2. “Комфортний переїзд” (професійний переїзд квартир та офісів). Інвестиції: від $2′000.
3. “Білюкс” (мережа торгових точок з продажу опалювального обладнання). Інвестиції: від $8′000.
4. “КОМОД” (найкрупніша мережа ломбардів). Інвестиції: від $14′000.
5. “Best Burger” (фаст-фуд). Інвестиції: від $40′000.
6. “Eroticland” (мережа секс-шопів). Інвестиції: від 500 євро.
7. “Royal Burger” (фаст-фуд). Інвестиції: від $35′000.
Зустріч пройде у суботу, 18 лютого, в конференц-залі готелю Унгварський (м. Ужгород, вул. Електрозаводська, 2). Початок о 9.00. Деталі на сайті http://franch.biz/camp/.
Довідка:
“Франчайзинг — метод тиражування успішних компаній та брендів. Простіше кажучи – це “оренда” торгової марки, коли її власник (франчайзер) дає користувачеві (франчайзі) право на використання марки, репутації бренду та методів ведення бізнесу.
Дуже часто франчайзинг називають “бізнесом під ключ”, коли покупець франшизи отримує готову та перевірену бізнес-модель, та може завдяки цьому зекономити море часу та грошей, які краще витратить на розвиток, а не на становлення та виживання бізнесу.
Найкрупніші світові компанії, такі як McDonald’s, Baskin-Robbins, 7-Eleven, SPAR, використовують франчайзинг протягом багатьох десятиліть.”
До цієї новини немає коментарів