В Ужгороді з’явилася кавова марка
Це зробили студенти УжНУ
Студенти УжНУ регулярно розробляють власні марки і випускають їх у світ. Нова – кавова – увійшла до останньої серії.
Тематика марок, які до речі, стали першими у країні регіональними марками – туризм та туристичні атракції Закарпаття. Їх присвячено різноманітним фестивалям та святам, які проходять у краї упродовж року.
Розробити власну марку – таким було завдання для кожного студента-першокурсика, який навчається на географічному факультеті за напрямком “туризм” і захищає свою курсову роботу. Зараз таке завдання виконують не тільки студенти першокурсники. Про це нам розповів проректор УжНУ Федір Шандор.
– Кожен студент на захист своєї курсової, бакалаврської чи дипломної роботи презентує нову марку, яку Укрпошта друкує спеціальними невеликим тиражем, таким чином роблячи її колекційною цінністю, – каже туризмознавець.
Справедливості заради, варто зауважити, що саме зображення, запропоноване студентом до друку не є маркою у звичному значенні цього поняття, бо саме по собі немає платіжної цінності. Картинка є лише купоном до стандартної “укрпоштівської” марки і відділена від неї зубцівкою. Таке поєднання у філателії зветься “марка з купоном”. Сам купон не є платіжним засобом.
Звісно, над дизайном деяких із виданих марок було б варто дещо попрацювати, але слід пам’ятати, що видавцями марок є студенти не поліграфічного факультету, а напрямку туризм. А якраз ця тема у роботах розкрита більш ніж чудово. На марках представлені і фестиваль яфини у Гукливому, і фестиваль меду і Парад наречених, і Ужгородська регата, і цвітіння сакури і популярний велосипедний рух “Night Ride” і ще багато інших туристичних тем.
У останньому тиражі поштових мініатюр було надруковано “кавову марку” із зображенням чашечки еспресо та написом “Закарпатська кава”. Вона вже зайняла своє місце у кавовій колекції, яка постійно експонується у провулку “Гірчичне зерно”. Там же ж з’явилося ще кілька нових експонатів – кавовий годинник та кавове мило.
Олександр Попович, Varosh.com.ua
До цієї новини немає коментарів