З кожним циклом виборів громадяни стають політично грамотнішими

Віце-президент Асоціації іміджмейкерів України Віктор Рибаченко вважає, що політична реклама кандидатів у президенти мало впливає на їхній рейтинг, бо виборці керуються сталими стереотипами.

 

Про це він заявив у інтерв'ю для Gazeta.ua.

«Кожен кандидат у президенти має можливість іти до виборця двома шляхами – через розлогу розмову і короткі меседжі, – зазначає експерт. –Розлогі тексти до громадян доходять погано. Стислі слогани – це своєрідні постріли по свідомості виборця. У залежності від того, яке основне гасло обирає кандидат і який імідж будує на основі цього, це може гарантувати успіх або невдачу».

«З кожним циклом виборів громадяни стають політично грамотнішими, - зауважує пан Рибаченко. - Крім того, у масовій свідомості закріплюються сталі образи політиків. Особливістю нинішньої передвиборчої кампанії є те, що практично без всякої реклами Петро Порошенко стартував з великим рівнем довіри. Він не був дуже активним на Майдані, принаймні не входив до трійки лідерів опозиційних партій. І раптом випірнув з високим рейтингом. Мабуть, революційні події привели до того, що виборці переосмислили роль лідерів опозиції. Згадаймо, під час Майдану найбільший рейтинг мав Віталій Кличко. А потім настільки втратив популярність, що був змушений об'єднуватися з Порошенком».

«Тобто, коли люди пережили потрясіння від війни в центрі Києва, побачили палаючі вулиці і барикади, вони потягнулися до компромісного і миролюбного типу політика. Про Порошенка на Майдані можна згадати хіба що те, як він перед Адміністрацією президента закликав людей не штурмувати будівлю, не розхитувати ситуацію, не проливати кров. І після цього почався його підйом. У нього нема радикальних заяв. До того ж Кличко і Луценко кажуть, що він – єдиний демократичний кандидат. Хоча його опоненти це піддають сумніву, згадують, що він олігарх, спекулюють на його походженні тощо. Але для виборців це другорядні питання. Вони потягнулися до нього, бо бачать його спокійне миролюбне обличчя, чують його упевнений голос. І це для них визначальне, бо більшість українців втомилися від безладу країні і хочуть насамперед миру та стабільності», - резюмує експерт.

 

21 травня 2014р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів