Напередодні виборів регіональні ЗМІ на 80% заполонені джинсою
Регіональні газети практично всю свою площу під час виборів віддають під рекламу політичних партій під виглядом новин.
Про це розповіла виконавчий директор Інституту масової інформації (ІМІ) Оксана Романюк під час круглого столу в Укрінформі.«М и почали моніторинг друкованої преси в 15 регіонах країни, і можемо сказати, що там до 80% площі відводиться під джинсу – тобто залишається тільки назва і вихідні дані. Причому шалено джинсують саме газети, які фінансуються з державного бюджету. Це газети райрад, ті, що при місцевих адміністраціях», - зазначила Романюк.
Водночас вона констатувала, що, у порівнянні з парламентськими виборами 2012 року, зараз джинси менше майже на третину, і це пов'язано з тим, що відійшов головний замовник – команда Януковича, яка «просто шалено джинсувала».
До цієї новини немає коментарів