Висновок аудиту ДВС та реєстраційної служби: ці органи були уособленням корупції і дублювали функції один одного!
У рамках оптимізації органів юстиції України скорочено 20% держслужбовців, що становить близько 5 тисяч осіб. Також скорочено 30% центрального апарату, а це близько 300 керівників та начальників відділів.
Про це повідомив сьогодні, 10 лютого, міністр юстиції України Павло Петренко під час прес-конференції. «Ми одні з перших серед центральних органів влади провели незалежний аудит системи органів юстиції, - наголосив міністр. – Після аудиту ми прийняли рішення про ліквідацію Державної виконавчої служби, Державної реєстраційної служби. На жаль».
За словами Павла Дмитровича, протягом року близько 27 мільйонів разів українці звертаються в органи юстиції по багатьох соціальних питаннях. Це і реєстрація бізнесу, і нерухомості. Тому органи юстиції повинні надавати сервіс і допомогу, а не створювати проблеми через бюрократію і корупцію. Як повідомив міністр, протягом кількох місяців триватиме публічний конкурс на заміщення вакантних посад і в центральних, і територіальних органах юстиції.
«Хочу звернутися до молодих фахівців, які мають вищу юридичну освіту, працюють у приватному секторі, адвокатів. Приходьте на публічний конкурс. Ми скасували радянські обмеження щодо кандидатів. Відтепер для того, щоб стати державним службовцем, не треба мати досвід державної служби. Це нонсенс. На наше переконання, достатньо вищої юридичної освіти, досвід роботи за фахом і позитивні якості, які кандидат може показати незалежній комісії, до складу якої входять представники міжнародних організацій та громадянського суспільства» .
За словами міністра, зараз потрібні молоді, фахові, але найголовніше – мотивовані і патріотичні кадри, які будуть працювати з принципами, які є пріоритетними у діяльності Міністерства юстиції України.
До цієї новини немає коментарів