Закарпатських виборців цікавлять конкретні справи, а не політичні бренди
Багато місцевих політиків, які поквапилися купити квиток на кораблі відомих партійних проектів, ризикують опинитися пасажирами "Титаніка".
А от невеликі човники під брендами партій, орієнтованих на авторитетні в регіонах фігури, із запасом реальних справ, якраз можуть бути цілком успішними на нинішніх виборах
Про це заявив політолог Андрій Золотарьов, коментуючи початок висунення партіями кандидатів. Рішення багатьох місцевих політиків іти на вибори з великими політичними партіями може обернутися фіаско.
Експерт зазначив, що виборців цікавлять конкретні справи кандидатів, а не партійні бренди. "Багато місцевих політиків, які поквапилися купити квиток на кораблі відомих партійних проектів, ризикують опинитися пасажирами "Титаніка". А от невеликі човники під брендами партій, орієнтованих на авторитетні в регіонах фігури, із запасом реальних справ, якраз можуть бути цілком успішними на нинішніх виборах", - заявив політолог.
За його словами, на цих виборах лідируючим стане фактор регіоналізації, який недооцінили багато політиків. "Крім питань геополітичних важливу роль відіграє, що конкретна людина зробила і що може зробити. І тут на авансцену виходять люди справи, місцеві господарники. У своєму регіоні у них може бути дуже високий рейтинг, навіть вищий, ніж у деяких загальнонаціональних політиків", - зазначив Андрій Золотарьов.
Там, де немає яскравих і авторитетних лідерів, політсили не демонструють вражаючі результати, заявив Андрій Золотарьов.

До цієї новини немає коментарів