Єлизавета Неглядюк після прем'єри в Ужгороді: «Театр має вражати глядача»

Головну жіночу роль у прем’єрі зіграла молода акторка, випускниця Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. Івана Карпенка-Карого Єлизавета Неглядюк.
Це третя велика роль вихованки Богдана Бенюка в ужгородському театрі. Першою була роль Варки в постановці «Про що плачуть верби» Василя Шершуна. А маленькі глядачі запам’ятали акторку в ролі Мишильди у казці «Лускунчик» (режисер Олександр Саркісьянц).
Після прем’єри "Орфея та Еврідіки" uzhgorod.net.ua поставив акторці кілька запитань.
- Що ви закладали в образ Еврідіки? Якою хотіли показати свою героїню?
- Ставила перед собою завдання грати не напівбогиню, а нещасливу жінку, яку вже не кохає чоловік. Жінку, що шукає способи врятувати свою родину, зв'язок із чоловіком. Дуже хочеться, аби я була впізнавана, щоби жінки в залі знаходили щось своє в образі, ставили собі запитання.
У цій виставі нема стовідсотково позитивного чи негативного героя. Мені дуже імпонує, що Олександр Саркісьянц зробив виставу просто про людей – про чоловіка та жінку. Я буду рада, якщо ця вистава буде вражати, бо це і є покликання театру.
Я дуже боялася цієї ролі, очевидно, Еврідіка старша за мене, тому намагалася закладати все, що маю з життєвого досвіду, аби бути переконливою. Прем’єра – це лише етап, а не кінцевий результат. Дай Боже, щоби вистава набувала нових граней. Сьогодні було емоційне збурення, я думала про все – про танці, мову, ногу, яка болить. Із часом це все відійде і залишиться історія чоловіка і жінки, яку я дуже хочу грати.
- Що найбільше сподобалось у виставі?
- Робота з режисером. Для мене як актриси робота з режисером – одне з найголовніших завдань. Дуже важливо в акторській долі знайти свого режисера. Я щаслива, що в театрі, де я працюю, є Олександр Олександрович Саркісьянц, тому що він дуже делікатно підходить до роботи, дуже толерантно ставиться до акторів як до колег і ненав’язливо веде свою лінію.
Належу до тих акторів, які не видають зразу на-гора результат. Я дуже обережно йду по ролі, намагаюся її намацати, пробувати, і Олександр Олександрович ніколи не вимагає одразу результату. Він так само пробує, шукає, ми співпрацюємо.
Дуже тепло згадую репетиції. Я випала через пошкодження ноги на два тижні з репетицій і дуже йому вдячна, що він все-таки не втратив віру в мене і довірив грати на прем’єрі. Для мене це було дуже важливо.
- Ви грали із хворою ногою...
- Виходиш на сцену і зникає все – температура, ноги, руки…
- Як гралося сьогодні?
- Коли готуєш комедію, то знаєш, де будуть сміятися. А коли виходиш грати, то глядачі ніколи там не сміються, де очікуєш. А регочуть зовсім в іншому місці. І ти ніби паузу вже робиш для них, а вони не реагують. У нас сьогодні була драма. Що найголовніше у виставі? Це не оплески, це тиша під час вистави. Ми починали трохи з гулу, десь в середині я вже чула абсолютну тишу. Відчула, що глядач за мною йде, а коли глядач за мною йде, то мені хочеться вести його. Дуже приємно бачити в нашому театрі повну залу. Дай Боже, щоб так було завжди!
- А хто кого має вести – актор глядачів чи навпаки?
- Вважаю, що ми маємо за собою вести глядача. Треба виховувати глядача, задавати йому трошки вищий рівень, ніж він має. Дуже люблю ходити в тир і пам’ятаю, як вчив мене батько: щоб потрапити в ціль, треба трохи вище наводити мушку. Так само в театрі. Якщо слідувати лише за глядачем, то театр буде тільки розважальною установою. А культура -- це значно глибше явище. Тому в репертуарі мають бути різні вистави -- і для серця, і для розуму.
Іванка Когутич для uzhgorod.net.ua
До теми
- В очікуванні Великодня: в Ужгородському скансені розпочинає роботу Майстерня писанкарства
- Ужгородський скансен запрошує на презентацію дебютної книги Михайла Марковича «Ватра в Карпатах. Репортажі з минулого»
- Ювілейну виставку творів Михайла Сапатюка презентували в Ужгороді
- Закарпатська обласна філармонія запрошує на перший весняний концерт
- Фестиваль “Драма сьогодення” в Ужгороді визначив цьогорічних переможців
- Від театру до передової: художній світогляд Рудольфа Дзуринця теж повністю змінила війна
- Закарпатці взяли участь у роботі круглого столу щодо нематеріальної культурної спадщини
- До 7 березня в атріумі Закарпатської ОВА та облради можна подивитися тематичні добірки з фондів обласних музеїв
- Юні закарпатці стали лауреатами Всеукраїнського літературно-музичного фестивалю «Розстріляна молодість»
- Шанувальників вишивального мистецтва запрошують до ужгородського скансену на виставку «Ойкумена Ірини Ольшанської: будуючи сенси»
- "Хотілося, щоб говорили не про розбомблений театр, а про історію і відновлення". Як працює "театр без даху" з Маріуполя
- "Браття українці" - Закарпатський народний хор запрошує завтра на концерт на підтримку ЗСУ
- Закарпатські письменники подарували свої книги українським дітям в Угорщині
- 1 березня в Завидові - Благодійний ярмарок "Палачінти у Миколая"
- В Ужгороді відбувся благодійний концерт за ініціативи керівника гурту Con Brio
- В Ужгороді відзначать сторіччя відомого церковного і громадського діяча Юрія Федаки АФІША
- В Ужгороді 24 лютого розпочнеться театральний фестиваль «Драма сьогодення»
- Триває прийом заявок на відкритий фестиваль-конкурс стрілецької пісні «Красне поле»
- В Ужгороді триває виставка п’яти українських художниць «Блекаут. Простір Між»
- На Закарпатті затримали трійку правопорушників: переправника, його «стажера» та їхнього «клієнта»
До цієї новини немає коментарів