Поїзд Львів-Солотвино через хронічний дефіцит квитків зазнає змін

Поїзд Львів-Солотвино через хронічний дефіцит квитків зазнає змін
Львівська залізниця розглядає можливість збільшення вагонів у поїзді Львів-Солотвино. Це обговорили під час інспекційної поїздки керівного складу магістралі, що відбулася 10 серпня, виконувач обов’язків начальника регіональної філії “Львівська залізниця” Іван Груник разом зі заступниками та начальниками служб.

 

Учасники об’їзду оглянули хід ремонтних робіт на станції Стрий, поспілкувалися з будівельниками у Бескидському тунелі, а також перевірили хід робіт на східному та західному порталах. Станом на 8 серпня будівельники пройшли 1177 метрів нижнього уступу тунелю. Цей показник більш ніж на 260 метрів випереджає графік проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів за добу. 

Окрему увагу приділили огляду станції Свалява. Таким чином керівництво відреагувало на скаргу місцевих мешканців щодо незадовільної організації роботи в підрозділі. Буквально з перших кроків територією станції стало зрозуміло, що скаржники таки мали рацію. Естетичний вигляд та прилегла територія станції не витримували жодної критики.

«Порядок у будь-якому підрозділі починається із робочого місця працівника, – наголосив в.о. начальника регіональної філії Іван Груник. — Даю доручення виправити ситуацію до кінця поточного місяця. Якщо і це не допоможе, буду змушений прийняти відповідне кадрове рішення».

Під час об’їзду керівний склад філії відвідав об’єкти у Королево, де продовжують відновлювальні роботи після нещодавнього аномального граду. Залізничні споруди, приміщення депо, станцій, цехів уже практично відновлено, однак, частина робіт ще попереду. Під час спілкування з працівниками моторвагонного депо Королево Іван Груник вкотре наголосив колективові, що вимоги до ремонту рухомого складу будуть лише зростати, а випускати у рейси поїзди з дефектами категорично заборонено.

«Системи автоматичного відкривання дверей, міжвагонні двері, вікна, лавки, туалети і так далі – усе має бути зремонтоване і в робочому стані, — вкотре повторив керівник. — Про охайність, культуру обслуговування, дотримання чистоти у вагоні я невтомно нагадую кожного дня».

На станції Солотвино очільник філії особисто поцікавився рівнем сервісу та комформу у поїзді №601/602 Львів–Солотвино та клопотами кінцевої станції цього сполучення. Інспекційна група оглянула станцію та поспілкувалася з її працівниками. Начальник станції Федір Ягнюк доповів керівнику регіональної філії про численні нарікання туристів та місцевих мешканців із приводу хронічного дефіциту квитків на пасажирський поїзд зі Солотвина. Квитковий касир Людмила Чоголі з цього приводу зазначила, що переважну більшість квитків на солотвинський поїзд у системі продажу “Експрес” через мережу Інтернет замовляють пасажири обласного Ужгорода. Тож, за розрахунками начальника станції Солотвино, для задоволення потреби місцевих пасажирів необхідно додати до складу потяга бодай три вагони.

Реагуючи на аргументи залізничників, керівник магістралі зобов’язав відповідні служби вивчити можливість збільшення кількості вагонів у складі поїзда Львів–Солотвино. Крім того, Іван Груник дав доручення включити у план роботи з капітального ремонту на наступний рік станційну будівлю в Солотвино, адже кількість туристів, що відвідує цей куточок Закарпаття, постійно зростає.

 

12 серпня 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів