Відділу реєстрації місця проживання Ужгородської міськради виповнився 1 рік

Відділу реєстрації місця проживання Ужгородської міськради виповнився 1 рік
Сьогодні рівно рік, як працює відділ реєстрації місця проживання Ужгородської міської ради. Саме з 4 квітня 2016 року питання реєстрації місця проживання осіб делеговано органам місцевого самоврядування. Прийом жителів міста з питань надання цих послуг забезпечують четверо працівників відділу.

 

За рік роботи, як повідомив керівник відділу реєстрації місця проживання Ужгородської міської ради Володимир Кравчук, зареєстровано місце проживання 5739 громадян, знято з реєстрації місце проживання 4189 громадян. Крім того, видано 2000 довідок про реєстрацію фізичних осіб, направлено 454 повідомлення до інших органів місцевого самоврядування про зняття з реєстрації громадян за місцем проживання, опрацьовано та надано відповіді на 3 254 запити судів щодо підтвердження місця проживання громадян, налагоджено роботу реєстру територіальної громади.

Нагадуємо графік роботи відділу:

Понеділок-четвер – 8.30-17.30

П’ятниця-субота – 8.30-15.00

Неділя - вихідний.

Контактний номер телефону: 61-41-55.

Адреса: пл.Поштова,3, каб. №№411.

 

 

04 квітня 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*