Абонентів Водоканалу м.Ужгород просять своєчасно розраховуватися за спожиті послуги

Абонентів Водоканалу м.Ужгород просять своєчасно розраховуватися за спожиті послуги
Ужгородський водоканал нагадує про необхідність своєчасного розрахунку за спожиті послуги, згідно виставлених рахунків за серпень. Оплата за спожиті послуги повинна проводитись не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.

 

Також КП «Водоканал м. Ужгород» нагадує отримувачам субсидій, що з 19 серпня змінено порядок призначення та надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги. Відповідно до цих змін, у разі отримання структурними підрозділами з питань соціального захисту населення інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, субсидія на наступний строк не призначається.

У зв’язку з цим, із метою уникнення непорозумінь, споживачам, які планують подавати документи в управління праці та соціального захисту населення для отримання субсидій, наполегливо рекомендують звернутися в абонентський відділ підприємства для уточнення стану свого рахунку та отримання довідок, необхідних для призначення субсидій і про відсутність заборгованості.

При собі необхідно мати:

• показники лічильників на момент звернення;

• рішення про призначення субсидії за останній рік (з 1 квітня 2016 року);

• здійснені платежі протягом останнього року;

• довідку про склад сім’ї.

У разі виникнення будь-яких питань щодо оплати, для проведення звірки та уточнення даних про стан оплати можна звернутися до абонентського відділу підприємства, за адресою вул. Митна, 1. Тут же, у випадку необхідності, можна провести і оплату за спожиті послуги через платіжний термінал “ПриватБанк”. Підприємство працює з 8.00 до 17.00.

Також, можна проводити оплату через свій особистий кабінет на сайті mega-billing. Якщо немає можливості особисто відвідати підприємство, то можна провести звірку, зателефонувавши за одним із номерів 64-31-05, 64-06-98, 44-39-31, 44-03-42, (050) 302-27-70, надіславши запит на електронну адресу підприємства [email protected], або за допомогою електронної абонентської книжки в особистому кабінеті на сайті mega-billing. Відповідь на запити щодо уточнення заборгованості, нарахування, оплати тощо гарантують надати у найкоротший термін.

Задля уникнення неприємних ситуацій та негативних наслідків для тих, хто має заборгованість за спожиті послуги, наполегливо просять не зволікати з вирішенням проблем із заборгованістю та укласти договір на реструктуризацію боргу.

КП «Водоканал м. Ужгород» завжди готове розглянути кожну ситуацію окремо та з порозумінням і повагою ставиться до кожного споживача.

Джерело: Офіційна сторінка Ужгородської міськради у ФБ

 

26 вересня 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів

Залишити коментар:

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без будь-яких попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані правоохоронним органам, якщо від них надійшов відповідний запит. У коментарі заборонено додавати посилання та рекламні повідомлення!

Необхідні поля позначені наступним символом:*