Абонентів Водоканалу м.Ужгород просять своєчасно розраховуватися за спожиті послуги

Також КП «Водоканал м. Ужгород» нагадує отримувачам субсидій, що з 19 серпня змінено порядок призначення та надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги. Відповідно до цих змін, у разі отримання структурними підрозділами з питань соціального захисту населення інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, субсидія на наступний строк не призначається.
У зв’язку з цим, із метою уникнення непорозумінь, споживачам, які планують подавати документи в управління праці та соціального захисту населення для отримання субсидій, наполегливо рекомендують звернутися в абонентський відділ підприємства для уточнення стану свого рахунку та отримання довідок, необхідних для призначення субсидій і про відсутність заборгованості.
При собі необхідно мати:
• показники лічильників на момент звернення; • рішення про призначення субсидії за останній рік (з 1 квітня 2016 року); • здійснені платежі протягом останнього року; • довідку про склад сім’ї.
У разі виникнення будь-яких питань щодо оплати, для проведення звірки та уточнення даних про стан оплати можна звернутися до абонентського відділу підприємства, за адресою вул. Митна, 1. Тут же, у випадку необхідності, можна провести і оплату за спожиті послуги через платіжний термінал “ПриватБанк”. Підприємство працює з 8.00 до 17.00.
Також, можна проводити оплату через свій особистий кабінет на сайті mega-billing. Якщо немає можливості особисто відвідати підприємство, то можна провести звірку, зателефонувавши за одним із номерів 64-31-05, 64-06-98, 44-39-31, 44-03-42, (050) 302-27-70, надіславши запит на електронну адресу підприємства [email protected], або за допомогою електронної абонентської книжки в особистому кабінеті на сайті mega-billing. Відповідь на запити щодо уточнення заборгованості, нарахування, оплати тощо гарантують надати у найкоротший термін.
Задля уникнення неприємних ситуацій та негативних наслідків для тих, хто має заборгованість за спожиті послуги, наполегливо просять не зволікати з вирішенням проблем із заборгованістю та укласти договір на реструктуризацію боргу.
КП «Водоканал м. Ужгород» завжди готове розглянути кожну ситуацію окремо та з порозумінням і повагою ставиться до кожного споживача.
Джерело: Офіційна сторінка Ужгородської міськради у ФБ
До теми
- Майже 200 тисяч експонатів у понад 40 експозиційних залах у фондах обласного краєзнавчого музею
- В Ужгороді водій автобуса веде блог про свою роботу
- «Гладіатори» в ужгородському замку запрошують постріляти з лука
- Ужгородські школярі – серед найкращих на Всеукраїнському заході «Швидше, вище, сильніше – разом!»
- В Ужгородському скансені створять 3D моделі народного вбрання з різних регіонів Закарпаття
- Ужгородська школа мистецтв завершила 70-й, ювілейний, навчальний рік
- «Файна вишиванка»: в Ужгороді оригінально вітали з Днем вишиванки
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у квітні 1925-го?
- 178 немовлят народилося у квітні у Клінічному перинатальному центрі в Ужгороді
- Весна в Ужгороді змінює фарби — сакури вже відцвіли, але краса не зникає
- Де знайти гліцинії в Ужгороді?
- В Ужгородському замку відбудеться бал, збиратимуть гроші для важкохворого Олежика Ригана
- На виставці іконопису говорили про створення музею ікон Закарпаття
- Не сакурами єдиними: в Ужгороді розквітли тисячі різнобарвних тюльпанів
- Ужгородський батальйон ТрО терміново шукає операторів БПЛА та спеціалістів з РЕБ
- Рожева весна на тарілці: в Ужгороді створили сакура-меню зі справжніми квітами
- «Світ писанки» в Ужгороді: передчуття Великодня та підтримка захисників
- В Ужгороді фіксують зростання випадків захворювання на кір – медики закликають вакцинуватися
- В Ужгороді влаштували перформанс із тисячею паперових журавлів
- В інклюзивній майстерні-кав'ярні «Янгол» продовжують серії різноманітних майстер-класів
До цієї новини немає коментарів