Абонентів Водоканалу м.Ужгород просять своєчасно розраховуватися за спожиті послуги

Також КП «Водоканал м. Ужгород» нагадує отримувачам субсидій, що з 19 серпня змінено порядок призначення та надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги. Відповідно до цих змін, у разі отримання структурними підрозділами з питань соціального захисту населення інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, субсидія на наступний строк не призначається.
У зв’язку з цим, із метою уникнення непорозумінь, споживачам, які планують подавати документи в управління праці та соціального захисту населення для отримання субсидій, наполегливо рекомендують звернутися в абонентський відділ підприємства для уточнення стану свого рахунку та отримання довідок, необхідних для призначення субсидій і про відсутність заборгованості.
При собі необхідно мати:
• показники лічильників на момент звернення; • рішення про призначення субсидії за останній рік (з 1 квітня 2016 року); • здійснені платежі протягом останнього року; • довідку про склад сім’ї.
У разі виникнення будь-яких питань щодо оплати, для проведення звірки та уточнення даних про стан оплати можна звернутися до абонентського відділу підприємства, за адресою вул. Митна, 1. Тут же, у випадку необхідності, можна провести і оплату за спожиті послуги через платіжний термінал “ПриватБанк”. Підприємство працює з 8.00 до 17.00.
Також, можна проводити оплату через свій особистий кабінет на сайті mega-billing. Якщо немає можливості особисто відвідати підприємство, то можна провести звірку, зателефонувавши за одним із номерів 64-31-05, 64-06-98, 44-39-31, 44-03-42, (050) 302-27-70, надіславши запит на електронну адресу підприємства [email protected], або за допомогою електронної абонентської книжки в особистому кабінеті на сайті mega-billing. Відповідь на запити щодо уточнення заборгованості, нарахування, оплати тощо гарантують надати у найкоротший термін.
Задля уникнення неприємних ситуацій та негативних наслідків для тих, хто має заборгованість за спожиті послуги, наполегливо просять не зволікати з вирішенням проблем із заборгованістю та укласти договір на реструктуризацію боргу.
КП «Водоканал м. Ужгород» завжди готове розглянути кожну ситуацію окремо та з порозумінням і повагою ставиться до кожного споживача.
Джерело: Офіційна сторінка Ужгородської міськради у ФБ
До теми
- Ужгород відзначає 1132 річницю з часу першої писемної згадки: цікаві факти про місто
- В Ужгороді ветерани, родини військових та переселенці можуть отримати безоплатні юридичні консультації
- У серпні в Ужгороді народилося 222 немовлят - 103 дівчинки та 119 хлопчиків
- З історії ужгородської школи ім. Масарика: в Ужгороді видрукувані унікальні видання
- Ужгород долучився до всеукраїнської акції «Дзеркало Незалежності»
- Найбільш інстаграмні місця в Ужгороді
- 48 перших класів: в Ужгороді триває підготовка до початку навчання
- Кількість першокласників в Ужгороді зменшилася
- Central Park від SENSAR Development: новий погляд на життя у великому місті
- INCLUSIVE-ED4ALL: освіта для всіх і кожного у сільських громадах України та Румунії
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у червні 1925-го? (ФОТО)
- 108 хлопчиків та 80 дівчаток, серед яких 4 двійні, народилися в червні в Ужгороді
- Майже 200 тисяч експонатів у понад 40 експозиційних залах у фондах обласного краєзнавчого музею
- В Ужгороді водій автобуса веде блог про свою роботу
- «Гладіатори» в ужгородському замку запрошують постріляти з лука
- Ужгородські школярі – серед найкращих на Всеукраїнському заході «Швидше, вище, сильніше – разом!»
- В Ужгородському скансені створять 3D моделі народного вбрання з різних регіонів Закарпаття
- Ужгородська школа мистецтв завершила 70-й, ювілейний, навчальний рік
- «Файна вишиванка»: в Ужгороді оригінально вітали з Днем вишиванки
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у квітні 1925-го?
До цієї новини немає коментарів