Енергопостачальна компанія на Закарпатті пропонує низку вакантних посад
Ужгородський Центр обслуговування клієнтів має вакантні посади менеджера й фахівця по роботі зі споживачем, зокрема, шукаємо двох працівників для роботи в Ужгороді й трьох – у Великому Березному. Фахівці потрібні і в Хусті й Тячеві. А в Ужгороді шукаємо ще й оператора кол-центру, тож будемо раді комунікабельним, активним людям.
Знайомтеся з вимогами й телефонуйте нам – з задоволенням поспілкуємося!
Фахівець по роботі зі споживачем. Вимоги:
- освіта відповідного напряму підготовки;
- впевнений користувач ПК (пакет офісних програм Excel, Word);
- додатковою перевагою буде досвід роботи в енергетичній сфері;
- здатність працювати з великим обсягом інформації;
- навички комунікації, аналізу, обробки, структурування;
- прагнення до професійного і особистого розвитку.
- грамотність, відповідальність, ініціативність, комунікабельність, уважність, бажання вдосконалюватись, навчатись, працювати в команді, самоорганізованість, багатозадачність.
Менеджер по роботі зі споживачем. Вимоги:
- освіта відповідного напряму підготовки;
- впевнений користувач ПК (пакет офісних програм Excel, Word);
- здатність працювати з великим обсягом інформації;
- навички комунікації, аналізу, обробки, структурування;
- прагнення до професійного і особистого розвитку.
- грамотність, відповідальність, ініціативність, комунікабельність, уважність, бажання вдосконалюватись, навчатись, працювати в команді, самоорганізованість, багатозадачність.
В обов’язки фахівців та менеджерів товариства входить, зокрема, підготовка та подання звітності за напрямком роботи за відповідними формами, прийом споживачі та надання їм компетентних та кваліфікованих консультацій і роз’яснень тощо.
Оператор кол-центру. Вимоги:
- Вища, неповна вища, середня спеціальна освіта.
- Відповідальність, комунікабельність та енергійність.
- Вміння слухати, навички спілкування з людьми по телефону,
- мислення орієнтоване на споживача.
- Працювати в команді, здатність виконувати багато різних завдань,
- вирішувати конфлікти, оперативно реагувати на вхідні звернення
- споживачів електричної енергії, що надходять через засоби
- телекомунікації (телефон, електронна пошта, форма зворотного
- зв’язку на сайті товариства).
- Вільне володіння українською мовою.
- Навички роботи на комп’ютері (MS Office, БД).
Обов’язки: забезпечує прийом вхідних звернень споживачів електричної енергії, що надходять через засоби телекомунікації (телефон, електронна пошта, форма зворотного зв’язку на сайті товариства) та обробляє їх відповідно до визначених алгоритмів обслуговування та стандартів роботи операторів кол-центру.
Умови праці:
- повний робочий день: Пн-Чт 08:00- 17.00, Пт- 08:00-16.00,
- перерва з 12:00 до 12:48, Сб, Нд- вихідний;
- можливість професійного та кар'єрного зростання;
- оплачувана відпустка;
- робота в команді професіоналів;
- офіційне працевлаштування.
Детальніше ознайомитися з умовами та особливостями праці можна під час співбесіди з керівником підрозділу. Проконсультуємо за номерами телефонів:
- центральний офіс: (0312) 61-71-00, (0312) 429927
- Центри обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log
Слідкуйте за нашими вакансіями:
- на сайті - https://zakarpatzbut.energy/pro-kompaniiu/vakansiyi
- на нашій сторінці в Фейсбук: https://www.facebook.com/zakenergozbut/
Звертайтеся, ми раді новим співробітникам у команді!
-->
До теми
- Менше біовідходів - більше добрива: 7 українських громад отримали компостери для біовідходів
- Купили житло, але отримуєте рахунок за спожиту електроенергію не на своє прізвище. Tolk пояснює, що робити
- Закарпаттяенергозбут: з технічних причин цього місяця надсилання смс із інформацією про стан рахунку затримується
- Що відбувається, якщо не передати показники електролічильника вчасно?
- На Закарпатті у наступні 3 роки заплановано провести техобслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання на 2450 об’єктах
- 9 способів, як передати показники лічильника «Закарпаттяобленерго»
- Що робити, якщо вам не приходять рахунки за спожиту електроенергію?
- Закарпаттяенергозбут нагадує: при оплаті рахунків за електроенергію не забувайте звіряти реквізити
- Tolk – про тарифи на світло, відключення боржників та благодійні ініціативи
- За борги знову можуть відключати від електропостачання: процедура на Закарпатті
- «Бограч-index» – січень 2024-го: за місяць продукти подорожчали на 19,8%
- Закарпатцям до уваги: детально про відключення побутових споживачів-боржників від електропостачання
- Інформація про відключення світла на Новорічні свята – ФЕЙК
- Що подарувати рідним до свят? Ідея від електропостачальника
- До уваги непобутових споживачів, у яких наявна заборгованість за спожиту електричну енергію!
- Закарпатгаз пояснив, як тепер треба передавати показники лічильника газу
- Зміна робочого графіку, сонячні панелі чи імпортна електрика? Як цієї зими виживатиме бізнес
- Як ужгородці можуть утеплити домівки
- Стартував новий газовий рік: закарпатців просять передати показники лічильника
- Закарпаттяобленерго: сьогодні останній день передачі показів приладів обліку
До цієї новини немає коментарів