Нещасний випадок за кордоном: що робити
Страховики покривають витрати на лікування й транспортування, а після повернення виплачують грошове відшкодування. Експерти СК «Універсальна» розповіли, що потрібно робити потерпілому туристу для отримання компенсації та безкоштовної медичної допомоги.
Що покриє туристичний поліс
Туристичне страхування для виїзду за кордон — захист від фінансових ризиків у разі травми або гострого захворювання. Поліс покриває витрати на медичне транспортування, лікування в клініці або амбулаторії, медикаменти та матеріали (бинти, гіпс та ін.). Страховик оплачує екстрену евакуацію з місця події, репатріацію в Україну, проїзд супровідної особи.
За наявності в договорі опції «покриття у разі нещасного випадку» страховик додатково виплатить фіксовану грошову компенсацію. Розширена страховка забезпечує відшкодування збитків при скасуванні рейсу та втраті багажу/документів.
Чи завжди нещасний випадок є страховим
У широкому сенсі «нещасним випадком» є будь-яке раптова (випадкова) подія, через яку людина отримала будь-які тілесні ушкодження. До таких подій належить падіння предметів, наїзди транспортних засобів, укуси тварин і комах, стихійні лиха, вплив хімічних речовин, удари електричним струмом.
Серед нещасних випадків — потрапляння стороннього предмета в дихальні шляхи, утоплення, сонячний удар, опік, обмороження, поранення та контузії. Травми без зовнішнього впливу також належать до розряду страхових випадків. Якщо турист невдало спіткнеться і зламає/вивихне кісточку, страховик оплатить лікування та виплатить компенсацію.
Далеко не кожен нещасний випадок є страховим. Страховка не «спрацює», якщо турист отримає травму в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння, або постраждає внаслідок терористичного акту або народного повстання. Виплати не буде, якщо травма виявиться незначною (наприклад, легкий поріз чи удар) та лікування не потрібно.
При настанні страхового випадку звертайтеся в медичний асистанс
Служба асистанс — помічник страховика, який займається організацією надання медичної допомоги та супутніх послуг в конкретній закордонній державі. Більшість сервісних компаній мають представництва в кількох країнах і співпрацюють із сотнями клінік.
Телефони асистансів надруковані на першій сторінці туристичного поліса. По одному з номерів турист повинен зателефонувати в разі настання страхової події — нещасного випадку, внаслідок якого отримана травма, поранення, каліцтво або контузія.
З українськими туристами спілкуються україно- чи російськомовні співробітники з медичною освітою, здатні швидко оцінити ситуацію та дати поради по наданню першої допомоги. Фахівці асистансу викликають лікарів і бригади швидкої допомоги, замовляють медичне транспортування, підшукують профільні клініки та узгоджують лікувальні заходи.
До цієї новини немає коментарів