Як працює Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області у період карантину

Як працює Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області у період карантину
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області в період карантину працює за звичним графіком. Адже завдань на цей період є чимало, більшість з яких уже виконано.

 

Крім щомісячного призначення, фінансування та виплати пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», яка проводиться в області згідно з графіком, з 1 квітня проведено автоматичний перерахунок пенсій працюючим пенсіонерам, котрі після призначення чи останнього перерахунку пенсії відпрацювали щонайменше 24 місяці і на 1 березня поточного року набули право на проведення перерахунку на найбільш вигідних умовах.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 251 від 01.04.2020 «Деякі питання підвищення пенсійних виплат та надання соціальної підтримки окремим категоріям населення у 2020 році» з 1 квітня проведено також щомісячну компенсаційну виплату у розмірі до 500 гривень пенсіонерам, які досягли віку 80 років і у яких пенсія не перевищує 9205 гривень. Тепер для громадян старше 80 років, які отримують пенсію, призначену відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та мають страховий стаж не менше 25 років чоловіки та 20 років жінки, мінімальна пенсійна виплата не може бути меншою, ніж 2600 гривень.

Виплата одноразової грошової допомоги в сумі 1 000 гривень пенсіонерам, пенсія яких не перевищує 5 000 гривень, відповідно до зазначеної Постанови, буде розпочата зразу після внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік».

З 1 травня буде проведено індексацію пенсій. 

Не менше роботи й у працівників відділів обслуговування громадян. Хоч відвідувачам і пропонується користуватися онлайн-послугами, чимало громадян приходить особисто до сервісних центрів. Усі працівники виконують рекомендації щодо запровадження запобіжних заходів розповсюдження COVID-19 на робочих місцях. Документи, у тому числі й для оформлення допомоги на поховання, передаються через спеціальні скриньки й обробляються пенсійниками без доступу відвідувачів. Працюють телефони «гарячої лінії», надаються відповіді на звернення, що надійшли на вебпортал Пенсійного фонду України, кількість, до слова, за цей період збільшилася в рази.

Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області робить все можливе, щоб мінімізувати тимчасові незручності для громадян і закликає всіх користуватися послугами вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua

Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області

 

15 квітня 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів