Локальні історії допоможуть Закарпаттю мати свій власний бренд, – Логвиненко

Локальні історії допоможуть Закарпаттю мати свій власний бренд, – Логвиненко
Закарпаттю треба “підсвічувати” свої маленькі історії і перетворювати їх на туристичні бренди.

 

Про це висловився Богдан Логвиненко, засновник Ukraїner на Форумі розвитку Закарпатської області “Re:Open Zakarpattia”. Він виступив на сьомій панелі Форуму — “Туризм як драйвер регіонального розвитку”.

Богдан із командою вже створив безліч історій про Закарпаття для проєкту Ukraїner. Відтак розповідає про регіон крізь історії місцевих усій Україні та закордонню. Навіть більше, закарпатці самі дізнаються нове з відеоісторій Ukraїner.

“Ми часто відкриваємо щось нове на Закарпатті для самих закарпатців. І якраз крізь історії про закарпатців можна розвивати емоційний туризм, ці історії треба більше підсвічувати. Локації в області також треба підкреслювати історіями, аби мандрівники не просто робили світлини для інстаграму, а розуміли історію місцевості, де фотографуються. Туризм, на переконання спікера, має ставати більш осмисленим. І власне закарпатці мають краще осмислити місцевість, де вони мешкають», - каже Богдан Логвиненко.

“Шлях туризму — перетворювати локальні історії на бренди”, — так Логвиненко пропонує популяризувати закарпатський туризм.

Туризм популяризують історії нацменшин. Наприклад, іншомовні версії відео Ukraїner зацікавлюють глядачів з інших країн, але найбільше їм цікаві матеріали саме про нацменшини. Велика кількість нацменшин, на думку Богдана, може мотивувати будувати містки між регіоном та іншими країнами.

На Закарпаття часто їдуть угорці, аби подорожувати саме “угорською місцевістю Закарпаття”. Треба, яка каже Логвиненко, додати цінностей, українськості цим “угорським” маршрутам. Водночас спікер наголошує, що локальний туризм потребує інвестицій та розголосу.

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

08 листопада 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів