Beauty Pro пропонує правила грамотного брендингу

Beauty Pro пропонує правила грамотного брендингу
Наразі тим, хто працює у сфері beauty бізнесу, створення стійкого індивідуального іміджу і бренду – надзвичайно важлива потреба сьогоднішнього дня. Якісно розроблена назва компанії, фірмовий знак, особливий стиль роботи ? це сильний маркетинговий інструмент, що буде безпосередньо впливати на швидку пізнаваність і може стати одним з факторів майбутнього успіху компанії. Розробку торгової марки продукції, позиціонування і просування на ринок, забезпечення репутації, а також в регулярному моніторингу на відповідність певної торгової марки вимогам ринку забезпечує грамотний брендинг.

 

Beauty брендинг спрямований на розроблення концепції діяльності, незвичайного інтер'єрного рішення, тематичного оформлення, впровадження унікальних послуг, технічних інновацій, які б відповідали духу часу. Для того щоб більш детально ознайомитися із правилами грамотного брендингу, перейдіть за цим посиланням, URL: https://beautyprosoftware.com/ru/blog/15-unikalnih-koncepciy-dlya-salona/

Брендинг: історія виникнення, основні етапи проведення

Термін "branding" не має точного еквіваленту в українській мові, найбільш близьке за значенням поняття - це «робити собі ім'я», що повністю передає цілі і завдання цього процесу. Вважається, що історія брендингу розпочалася з часів винаходу клейма на виробах, яке ставили на своїх товарах стародавні ремісники. Воно було символом якості товару. Перші варіації клейма дослідники знаходили на глиняних глечиках Стародавньої Греції та Риму. Пізніше, коли з'явилися перші мануфактури, розвивалося мале виробництво і автоматизація, брендинг став розвиватися швидкими темпами. Піонерами брендингу стали американські виробники ліків та тютюнових виробів( Panacea, Vermifuge, Vegetable Pain Killer)

На сучасному етапі проведення брендингу відбувається комплексно, а саме:

  • аналіз ринкової ситуації, переваг цільової аудиторії;

  • аудит поточного стану бренду (якщо він вже створений);

  • планування бренду (формулювання суті бренду, позиціонування, розробка стратегії управління брендом);

  • проектування бренду (створення системи візуальної і вербальної ідентифікації; розробка бренд-іміджу, створення комплекту документів бренду);

  • просування бренду (використання інтегрованих маркетингових комунікацій для створення міцних відносин між споживачами і брендом);

  • моніторинг бренду і оцінка ефективності дій;

  • корекція проекту. 

Beauty брендинг салона краси

Як працює брендинг з точки зору психології клієнта, і як це використовувати бізнесу. Коли краса стає бізнесом, необхідно, щоб професійна репрезентація салону краси добре відображала потреби клієнтської бази. Але реалії сучасного бізнесу занадто змінилися, і зараз стовідсоткове задоволення очікувань клієнтів – доволі важка справа, а ще важче робити перші кроки (поради з цього приводу дивіться на електронній сторінці, URL: https://beautyprosoftware.com/ru/blog/7-faktov-kotorie-nuzhno-znat/).

Найголовніше, що потрібно врахувати при розробці концепції діяльності закладу краси – це те, що клієнти, які хочуть у салоні зробити зачіску, манікюр, прагнуть не просто отримати послугу високого рівня, а і морально відпочити, поділитись новинами. Тому сьогодні багато салонів краси, перукарень перепрофілюються в своєрідний клуб згідно з інтересами, куди клієнти приходять, щоб не тільки отримати професійну beauty послугу, а і висококваліфікований beauty релакс .  Щоб підвищити кількість лояльних відвідувачів салону, закажіть розробку фірмового стилю салону у компанії «BEAUTY PRO».

 

17 грудня 2020р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів