Збираймо новорічний кошик на Закарпатті: «АТБ» значно збільшує асортимент європейських продуктів

Збираймо новорічний кошик на Закарпатті: «АТБ» значно збільшує асортимент європейських продуктів
На новорічні та різдвяні свята на Закарпатті традиційно збирають за одним столом рідних і близьких людей. Щоб пригостити та приємно здивувати шанованих гостей, багато хто вже зараз запасається продуктами.

 

Незамінним помічником стане найбільша українська торговельна мережа «АТБ», яка минулого року прийшла й у наш регіон. Багаторічний лідер вітчизняної галузі роздрібної торгівлі до Нового року та Різдва  помітно розширив асортимент продукції власного імпорту. Більш ніж чотири мільйони постійних клієнтів, у тому числі ймешканцінашого Ужгорода, вже встигли оцінити доступність і найвищу якість імпортних товарів в «АТБ».

У магазинах мережі цього року з'явилися сотні нових найменувань імпортних товарів. Це кава, алкогольні напої, шоколад, сири, консерви і багато іншого. У винних відділах представлені топові сорти вин виробництва Аргентини, Чилі, Німеччини, Іспанії, Нової Зеландії, Молдови, ПАР тощо. Лінійку знайомих багатьом грузинських, французьких та італійських вин розширили аж уп'ять разів – причому, ціни на цей товар значно нижчі, ніж в будь-якому іншому українському маркеті.

Цікаво, що мелена та зернова кава від найбільшого німецького бренданастільки прийшлася до смаку клієнтам «АТБ», що посіла своє місце в трійці  кращих торгових марок у рейтингу споживчих уподобань в Україні в 2020 році (згідно з даними американської аналітичної компанії Nielsen Holdings PLC).

Крім цього, на поличках супермаркетів мережі з'явилися нові найменування якісної продукції багатьох відомих європейських брендів. Це популярні польські сири та молочна продукція, італійські цільнозернові (тверді сорти з висівками) макаронні вироби, а також польські макаронні вироби без глютену (виготовлені з кукурудзяного борошна). Новинкою є смачна піца німецького виробництва, яка після розігрівання в мікрохвильовці не поступається свіжоспеченій. Вона представлена  трьома смаками: «Шинка класична», «Прошуто» та «Чотири сири».

У відділах власної випічки «АТБ» також було розширено асортимент свіжої хлібобулочної продукції від європейських виробників: хрусткі багети, здобні та листкові булочки, донати, круасани…

В «АТБ» тепер можна купити до новорічного столу справжній грузинський лимонад, натуральний вірменський гранатовий сік прямого віджимання,  нові натуральні  соки польського й іспанського виробництва. Ціни порадують  українського споживача – вони цілком доступні! Якщо говорити про товари першої необхідності, то в магазинах мережі розширили асортимент шампунів, гелів і професійних засобів для догляду від відомого польського виробника. Також з'явилися добротні та доступні чеські підгузники, якісні болгарські засоби для догляду за волоссям, які не містять силіконів, парабенів, барвників.

В асортименті 1180 супермаркетів «АТБ»зараз представлено понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів та якісних товарів першої необхідності. На поличках цих супермаркетів є все  і для вечері в сімейному колі, і для святкового новорічного застілля.

Близько п'ятисот представлених у магазинах мережі товарних позицій – це популярні серед мешканців Закарпаття європейські якісні продукти. Йдеться про такі категорії, як бакалія, молочна продукція, овочі та фрукти, спиртні та безалкогольні напої, кондитерські вироби, смачні м'ясні делікатеси та сотні інших товарів від відомих своєю якістю іноземних виробників.

А от вартість імпортних продуктів в дискаунтерах«АТБ» приємно здивує. Вона помітно нижча, ніж аналогічнихтоварівв магазинах інших торговельних мереж. Причина в тому, що найбільший український ритейлер«АТБ» працює із зарубіжними виробниками напряму. Таке правило дозволяє компанії пропонувати покупцям власний імпорт, уникаючи  ймовірності фальсифікації та гарантуючи високу якість продуктів.  Покупці ж можуть  заощаджувати значні кошти. В такому разі до вартості товару не включають витрати на послуги посередників, торгових представників тощо. Впровадження енергоощадних технологій, а також оптимізація багатьох бізнес-процесів дозволяють  компанії вже понад чверть століття поставляти українцям якісні продукти за максимально доступними цінами. Вартість будь-якого товару в «АТБ»у 24 областях країни, включаючи і Закарпаття, завжди нижча за середньоринкову на 10–15%,  а щотижневі акції дозволяють клієнту заощадити на купівлі продуктів до 40%.

Мільйони громадян вже оцінили унікальну можливість навіть у найважчі часи не відмовляти собі в улюблених європейських делікатесах і при цьому економити свої кошти. Нагадаємо, що цього року в Україні створили перший продуктовий інтернет-магазин повного циклу. Будь-які продукти та товари з «АТБ» тепер можна замовити онлайн.

Олександр Шпак

 

18 грудня 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів