Закарпатці все частіше користуються сервісом автоматичного призначення пенсій

 Закарпатці все частіше користуються сервісом автоматичного призначення пенсій
11 березня начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Анастасія Пентек провела брифінг для електронних засобів масової інформації області, інформувавши журналістів про результати січневого перерахунку та березневої індексації пенсій закарпатців.

 

Зупинилась керівниця Пенсійного фонду області і на нових електронних сервісах Пенсійного фонду України, зосередивши увагу журналістів на запровадженні електронних трудових книжок тощо.

З травня минулого року Пенсійний фонд України запровадив новий онлайн-сервіс – «Електронна трудова книжка». «Електронна трудова книжка» – зручний та доступний для кожної застрахованої особи сервіс, який дозволяє громадянам переглядати відомості про свою трудову діяльність, а органам Пенсійного фонду – призначати пенсію особі в автоматичному режимі.

– На сьогодні для запровадження «Електронної трудової книжки» з реєстру застрахованих осіб сформовано перелік тих громадян, які найближчим часом досягнуть пенсійного віку, – зазначила Анастасія Пентек. – Фахівці Головного управління співпрацюють із роботодавцями та застрахованими особами, опрацьовують подані скан-копії трудових книжок та формують електронну базу про трудову діяльність. За 2020 рік фахівцями Фонду області опрацьовано 2645 трудових книжок, а з початку 2021 року вже опрацьовано 3601 електронну трудову книжку.

Що стосується сервісу «Автоматичне призначення пенсій», то в області він запрацював з 1 липня минулого року. Сервіс дозволяє надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно та провести перевірку наявних у Пенсійному фонді даних. Тобто людина передає інформацію про себе онлайн, а не відвідує орган Фонду для оформлення пенсії.

Послуга надається за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, при наявності електронного цифрового підпису (ЕЦП).

На сьогодні сервісом автоматичного призначення пенсій скористалися 1314 мешканців області, з яких 1009 мешканців – з початку 2021 року.

Користування зазначеним сервісом є особливо актуальним в контексті карантинних обмежень, адже дозволяє дистанційне спілкування громадян з органом Пенсійного фонду і оформлення пенсії без особистого звернення особи.

Так само, як і мобільний додаток «Пенсійний фонд», що дозволяє підтримувати комунікацію з Фондом, використовуючи мобільний телефон або планшет. Цей високоефективний інструмент комунікації з Пенсійним фондом України забезпечує доступ усіх працюючих (застрахованих осіб) до інформації, яка міститься в електронній обліковій картці соцстрахування, до заробітної плати та інформації щодо надбаного страхового стажу. Крім того, з мобільним додатком пенсіонери та застраховані особи легко отримують доступ до даних електронної пенсійної справи, до електронного реєстру листків непрацездатності тощо.

Зокрема близько 13 відсотків від наданих послуг Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області стосувалися видачі довідок ОК-5 і ОК-7. Зараз через Вебпортал Пенсійного фонду України користувачі самостійно можуть роздрукувати довідки ОК-5 та ОК-7. 

 

11 березня 2021р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів