Про електронні трудові книжки та лікарняні розповідали працівникам Ужгородської міськради та УжНУ

Про електронні трудові книжки та лікарняні розповідали працівникам Ужгородської міськради та УжНУ
Про електронні трудові книжки, е-лікарняні листки непрацездатності та електронні сервіси Пенсійного фонду України, як із ними працювати та які послуги можна отримати, говорили напередодні із представниками кадрових та бухгалтерських служб Ужгородської міськради та Ужгородського національного університету.

 

Начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України Павло Ганулич та начальник управління обслуговування громадян Наталія Дурунда детально, покроково ознайомили, як оцифровувати трудові книжки та як працювати з електронними лікарняними.

Із 10 червня цього року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудовоі? діяльності працівника в електронній формі», відповідно до якого всі трудові книжки мають бути оцифровані, а нові вестися в електронному форматі. А з 1 жовтня цього року і медичні заклади повинні видавати лікарняні листки непрацездатності в цифровому форматі.

Як зазначив Павло Ганулич, для переведення трудових книжок у цифровий формат діятиме 5-річний перехідний період. Записи в паперові трудові книжки надалі потрібно вносити лише за бажанням працівника. Насамперед для оцифрування потрібно внести на порталі ПФУ якісні кольорові сканкопіі? всіх записів у трудових книжках. Оцифровувати слід насамперед трудові книжки працівників, які наближаються до віку, що дає право вийти на пенсію.

Кожна людина може і самостійно внести відомості про свій стаж, варто також підтвердити сканкопіями дипломів час навчання у виші, відомості про народження дітеи? відсканованими і?хніми свідоцтвами про народження. Робиться це через особистий кабінет на порталі Пенсійного фонду, заийи у який можна з використанням електронного підпису, а якщо його не оформили – із використанням BankID, маючи картку будь-якого банку.

Усі внесені відомості перевірятимуть фахівці Фонду. У разі виявлення помилок, неточностей або подання неякісних сканкопій в електронному кабінеті особи зазначатимуться ці зауваження, а також які періоди стажу їй зараховані, чи є якісь недоліки, чи потрібні, скажімо, додаткові підтверджуючі документи про роботу у певний період. Це дасть змогу завчасно підготуватися і до часу  виходу на пенсію мати всі необхідні документи. В особистому кабінеті також можна буде переглянути розрахункову дату, коли людина має право вии?ти на пенсію, і навіть орієнтовний розмір виплати. Відповідна анкета в особистому кабінеті, якщо особа її заповнить, дасть можливість автоматично призначити їй пенсію без необхідності «ходити кабінетами», потрібно буде лише повідомити Пенсіи?нии? фонд, як саме пенсіонер хоче отримувати виплати – приміром, на банківську картку чи з доставкою додому.

Наталія Дурунда докладно зупинилася на електронному сервісі Пенсійного фонду «Автоматичне призначення пенсії», закликавши при цьому присутніх працівників кадрової служби провести відповідний аудит трудових книжок, перевірити правильність заповнення їх, звірити особисті дані працівника, адже усі ці дані будуть підставою для автоматичного призначення пенсії після досягнення особи пенсійного віку. Якщо усі умови виходу на пенсію застрахованою особою виконано (досягнення пенсійного віку та присутній страховий стаж), наголосила вона, пенсія призначається автоматично. За бажанням, майбутній пенсіонер може відтермінувати вихід на заслужений відпочинок. Якщо ж у людини за наявними документами не вистачає необхідного страхового стражу для автоматичного призначення пенсії, то з моменту досягнення пенсійного віку протягом трьох місяців можна додати необхідні документи як через вебпортал ПФУ, так і через відділи обслуговування громадян. Тому кожна застрахована особа має можливість завчасно перевірити свій трудовий стаж та заздалегідь подати до Реєстру застрахованих осіб відповідну інформацію. І це є однією із важливих переваг електронного обліку трудової діяльності працівника.

Що стосується електронних лікарняних, то на сьогодні, повідомив Павло Ганулич, вже подано понад 1500 електронних лікарняних в Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області, яке є відповідальним за цей напрям роботи.

Начальниця служби персоналу та спецроботи Ужгородської міськради Олена Макара подякувала представникам Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області за детальні роз’яснення, відповіді на численні запитання, а також допомогу в оцифруванні відомостей працівників муніципалітету. Так, нещодавно можливістю оцифрувати всі відомості, необхідні для обрахунку стажу, що запропонувало головуправління ПФУ в області, скористалися понад 70 працівників Ужгородської міськради. Практично всі вони також зареєструвалися на порталі для отримання електронної послуги «Автоматичне призначення пенсії».

Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

08 вересня 2021р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів