Як зателефонувати до кол-центр Закарпаттяобленерго?

«Час від часу споживачі скаржаться на те, що не можуть додзвонитися до нашого кол-центру. Але цьому є пояснення: тільки уявіть, що загалом абонентська база «Закарпаттяобленерго» нараховує понад 400 тисяч осіб. Навіть якщо один відсоток із них – а це 400 осіб! – у якийсь один момент часу вирішить зателефонувати і передати покази, то не зможуть цього зробити попри те, що у кол-центрі паралельно працюють 10 телефонних ліній! Як би ми не хотіли, в одну мить оператори можуть прийняти тільки десять дзвінків, а всім іншим доведеться чекати. Буває, що на період передачі показів лічильника накладається аварійна ситуація, і тоді щільність дзвінків зростає. Тому й виходять іноді нарікання, але ми просимо споживачів із порозумінням ставитися до ситуації», – пояснює директор комерційний ПрАТ «Закарпаттяобленерго» Іван Плиска.
За його словами, хвилюватися з приводу аварійних від’єднань і телефонувати до ПрАТ «Закарпаттяобленерго» не обов’язково, адже на сьогодні до 80 % відключень по області в реальному часі «бачать» диспетчери товариства завдяки спеціальному обладнанню (телемеханіка). Одразу після отримання відповідного сигналу про аварію спеціалісти дають команду району електромереж, на території якого трапилося відключення, і на ліквідацію проблеми виїжджає аварійна бригада.
Водночас, як нагадує І. Плиска, не всі відключення від електроенергії перебувають у компетенції ПрАТ «Закарпаттяобленерго». З цього приводу варто ознайомитися з роз’ясненнями на сайті товариства «Що робити і куди звертатися в разі, якщо зникло світло?»
ПрАТ «Закарпаттяобленерго» просить споживачів урахувати всю цю інформацію і максимально користуватися онлайн-сервісами для передачі показів лічильника:
- електронна абонентська книжка: https://-pay.zakarpat.energy;
- за номером кол-центру 0-800-50-16-20 (цілодобово, без вихідних);
- на електронну адресу [email protected];
- надсиланням СМС: https://bit.ly/3l9D9mP;
- за допомогою чат-бота в Viber, Telegram та Facebook: https://bit.ly/2P40to0;
- за допомогою підказок інтерактивного голосового меню (віар-меню): https://bit.ly/2MB5Vh6;
- через швидку форму на сайті без необхідності авторизації: https://bit.ly/3fFDvNI;
- передати показники можна контролеру РЕМ, який обслуговує ваш населений пункт;
- залишити показники в скриньці (М)РЕМ, адреси розміщення скриньок: - м. Мукачево, вул. Грушевського, 25, Мукачівський МРЕМ; - Тячівський р-н, с. Нересниця, відділення пошти; - Тячівський р-н, с. Теребля, відділення пошти; - Тячівський р-н, с. Широкий Луг, відділення пошти.
ПрАТ «Закарпаттяоблернерго» просить споживачів із порозумінням ставитися до роботи оператора системи розподілу і максимально використовувати сучасні дистанційні сервіси для передачі показів лічильника: так ви зекономите час і вбережете себе та рідних у час поширення пандемії коронавірусу.
Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»
-->
До теми
- Закарпаттяенергозбут: діючі ціни на електроенергію для населення збережено ще на пів року
- Закарпатцям: що зробити, щоб електроенергія і надалі була в кожній оселі
- Закарпаттяобленерго інформує, що ходитимуть контролери: необхідно провести звірки споживання електроенергії
- ТОВ «Закарпаттяенергозбут» інформує про рішення уряду щодо надання компенсації місцевим бюджетам на оплату комунальних послуг
- ЧЕРГОВИЙ ФЕЙК: в Україні під час війни не створюють списки/реєстри на анулювання комунальних послуг!
- Звернення ПрАТ «Закарпаттяобленерго» до споживачів з приводу поточної ситуації
- Не дамо ворогу залишити країну без світла! Оплачуйте квитанції – це вугілля для ТЕС!
- Електроприлади з розеток виключати не треба! ПрАТ «Закарпаттяобленерго» спростовує черговий фейк!
- Закарпатці можуть оплатити рахунки за електроенергію тисячею в "Дії"
- Закарпатський бізнес відтепер платитиме за електрику дорожче. Чим це загрожує?
- Закарпаттяенергозбут закликає відмовлятися від паперових рахунків і берегти довкілля
- 80 % аварійних відключень по області диспетчери «Закарпаттяобленерго» «бачать» в автоматичному режимі
- Закарпатців просять звіряти реквізити при оплаті рахунків за спожиту електроенергію: гроші йдуть "не туди"
- Як вдалося вирішити проблему безперебійного постачання електроенергії споживачам Закарпаття
- Завдяки активній позиції Групи Tolk тарифи на електроенергію для побутових споживачів знижено до 1,44 за кВт?год
- Як працюватимуть електропостачальники Закарпаття в умовах "жовтої" зони?
- Група Tolk – за знижений тариф 1,44 для побутових споживачів
- На Закарпатті понад 20 000 боржникам загрожує відключення від газопостачання
- Новий сервіс на сайті ТОВ «Закарпаттяенергозбут»: швидка подача документів, звернення та оплата онлайн
- Борги за електроенергію: яку відповідальність несуть споживачі?
До цієї новини немає коментарів