Віртуальна реальність у школах: проєкт закарпатської команди переміг на конкурсі в Брюселі

Віртуальна реальність у школах: проєкт закарпатської команди переміг на конкурсі в Брюселі
Навчання за допомогою окулярів віртуальної реальності запроваджували у двох школах на Закарпатті. Команда проєктних менеджерів робила це в рамках проєкту “Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії”. Проєкт отримав 1 місце в конкурсі проектів транскордонного співробітництва Interreg Project Slam. Координаторка проєкту Ганна Цимболинець розповіла Varosh про те, що в проєкт реалізовується в межах програми транскордонного співробітництва Україна-Румунія.

 

Перш за все він полягає в інтеграції новітніх технологій в шкільний навчальний процес: у 4 пілотні школи України та Румунії закупили окуляри віртуальної реальності для учнів та навчили вчителів користуванню ними, – пише Varosh.

— Якщо для Румунії такі окуляри в школах не є великою дивиною, то для наших шкіл використання цих окулярів було вперше, — розповіла Ганна Цимболинець. — На Закарпатті ми працювали з Солотвинським ліцеєм-інтернатом з румунською мовою навчання і Нижньоапшанським ліцеєм. Вони отримали 40 окуляри віртуальної реальності разом з ліцензією. Уроки з використанням цих окулярів різні — від географі та астрономії до навіть фізкультури. Нашим завданням було купити ці окуляри та організувати навчання вчителів з використання цих окулярів з технічної точки зору і як їх інтегрувати їх у навчання. Програма використання полягає в тому, що вчитель повністю контролює процес і проводить урок.

Virtual Glass

Координаторка проєкту розповіла, що вчителів навчали користуватися окулярами фахівці з Інституту післядипломної освіти, які у свою чергу пройшли навчання у виробника.

— В наших школах бракує таких сучасних методів освіти, діти вчаться за методами своїх батьків-дідів, — розповіла вона. — Але сучасні діти вже інакші, цифровий світ вимагає жити за новими технологіями і застаріла методологія навчання їм уже нецікава і тому була дуже низька мотивація до навчання. Зараз ця технологія робить уроки цікавішими і візуалізація навчального матеріалу — побачити, як на уроці хімії розщеплюється молекула і т.п. — сприяє кращому засвоєнню матеріалу. Програма розроблена для всіх класів від початкових до випускних.

Virtual Projekt1

Закарпатська команда на нагородженні у Брюсселі

Фінал конкурсу проєктів транскордонного співробітництва Interreg Project Slam відбувся в Брюселі 27 жовтня. За результатами голосування проєкт закарпатської команди зайняв 1 місце. На цьому конкурсі Україна виграла вперше. За словами Ганни Цимболинець, такі програми транскордонного співробітництва функціонують по всій Європі на кордонах між країнами і щороку програма Interek проводить конкурс на найкращий проєкт.

— Тепер проєкт на стадії завершення і разом із Інститутом післядипломної освіти вирішили і надалі навчати наших вчителів користуванню пристроями віртуальної реальності. Звичайно, для того, щоб поширювати проєкт, треба залучати ще кошти для закупівлі цих окулярів, але сам результат, ефект від проєкту показав, що він вартий тих грошей. Над цим треба працювати, є різні можливості отримати фінансування для цього, — розповіла вона.

Varosh

Фото з архіву Ганни Цимболинець та з сайту Солотвинської селищної ради

 

06 листопада 2022р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів