Київське метро будуватимуть в кредит
Київрада дала дозвіл на передачу в заставу майна територіальної громади Києва комунальному підприємству "Київський метрополітен" для отримання кредиту в сумі 100 млн. грн. для продовження будівництва метрополітену з обранням банка-кредитора на конкурентній основі, передає УНІАН.
Таке рішення було прийнято сьогодні на сесії Київради більшістю депутатів, враховуючи звернення голови правління ВАТ "Київметробуду" Володимира Петренка.
Згідно з прийнятим рішенням, Головному управлінню комунальної власності Києва доручено погодити умови, на яких заставляється майно. Напрямки використання кредиту та терміни його отримання будуть погоджені Головним фінансовим управлінням та Головним управлінням економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації.
У свою чергу, Головне управління транспорту, зв’язку та інформатизації має при формуванні проекту бюджету столиці на наступний рік включити до бюджетного запиту потребу в коштах на погашення відсотків для користування кредитом.
Контроль за виконанням рішення покладено на постійні комісії Київради з питань власності, з питань транспорту та зв’язку, з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
В інтерв’ю журналістам В.Петренко повідомив, що сьогодні отримано принципову згоду на отримання кредиту. Тепер відповідні комісії розглядатимуть це рішення та вирішуватимуть всі поточні питання, що виникатимуть.
Таким чином, підкреслив він, кредит на продовження будівництва метро та виплат заробітної плати будівельникам буде взятий до кінця цього місяця.
На сьогодні, за словами В.Петренка, тих коштів, що є на балансі у Київ метробуду, вистачить приблизно на тиждень. Водночас, повідомив він, прийнято рішення перерахувати частину коштів з інших напрямків будівництва метро саме на об’єкт з будівництва нової станції метро "Деміївська", де проводяться роботи, які неможливо зупиняти.
Керівництво ВАТ "Київметробуд" ще у січні 2006 року просило керівництво столиці збільшити на 100 млн. грн. асигнування на будівництво нових станцій метрополітену, зокрема Куренівсько-Червоноармійської лінії.
2 червня В.Петренко повідомив, що заплановане будівництво метро на Теремки припинене через відсутність фінансування. За його словами, будівництво лінії метро від Деміївської до Теремків не фінансується два місяці.
Роботи з будівництва нової ділянки метрополітену розпочаті торік у липні. Відкриття планується наприкінці 2007 - на початку 2008 р. За попередньою інформацією, на будівництво трьох нових станцій необхідно 650 млн. грн. "У нас хороша сума виділена на будівництво метрополітену. Але фінансування цього будівництва, я вважаю, на сьогодні недостатнє. Тому треба переглянути на Київраді це питання і десь близько 100 млн. грн. треба на цей рік, щоб у 2008 р. ми роботи закінчили", - сказав В.Петренко, звертаючись до керівників міста.
Програмою соціально-економічного та культурного розвитку Києва на 2006 р. на продовження будівництва Куренівсько-Червоноармійської лінії метро від станції "Либідська" до станції "Виставковий центр" передбачено 20 млн. грн.., у тому числі 18,4 мільйона на проектні роботи. У минулому році на розгортання будівельних робіт на цьому об’єкті містом було виділено 10 млн. грн.
До цієї новини немає коментарів